וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקשת שהנהג שגרם להפלת עוברה לא ייאסר: "אנחנו בקשר מצוין"

24.11.2015 / 19:25

אישה שנפצעה באורח קשה לפני כשנתיים בתאונת דרכים בדרום, ובה נפצעו גם שלושת ילדיה בדרגות פציעה שונות, סירבה להעיד נגד הנהג הפוגע. "הנפגעת מבקשת שלא יאונה לו כל רע"

אמבולנס. שרון בוקוב
האישה ושלושת ילדיה נפצעו קשות באירוע/שרון בוקוב

אישה שנפצעה באורח קשה בתאונת דרכים לפני כשנתיים, הפילה עובר בעקבותיה ושלושת ילדיה נפצעו בדרגות פציעה שונות, סירבה להעיד נגד הנהג הפוגע בבית המשפט בטענה שהיא סולחת לו, ושהם "בקשר מצוין". התאונה אירעה בכביש בין אופקים לבאר שבע, כשהנהג לא נתן לאם, שהייתה אז בחודש התשיעי להיריונה, זכות קדימה. הוא פגע במכוניתה, שבה ישבו גם שלושת ילדיה.

האישה סבלה משלושה שברים בזרוע שמאל, שבר בעמוד השדרה, שבר באגן שמאל וכאמור הפילה את העובר שהיה בבטנה. בנה בן החמש נפצע באורח בינוני ונזקק לניתוח, בנה בן הארבע נותח גם הוא בגלל בקע בסרעפת ובתה בת השנה וחצי נחבלה אף היא בתאונה. גם הנאשם נפצע באירוע.

השופטת: "האישה הביעה אצילות נפש עצומה"

עורכי הדין של הנאשם, איתי יצחק ואשר לואיס, הגיעו להסדר טיעון עם לשכת התביעות המשטרתית, ובמסגרתו הוטלו עליו שישה חודשי עבודות שירות ותשעה חודשי פסילת רישיון. לאחר החתימה, אגף התנועה החליט שלא להסכים לעסקת הטיעון ודרש מאסר בפועל. הצדדים חיכו להחלטת בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע, אך השופטת איילת גרבי החליטה דווקא להקל עם הנאשם - ופסקה חמישה חודשי עבודות שירות במקום שישה, ותשעה חודשי פסילת רישיון.

אחת הסיבות להקלה בעונש, גרמה להתרגשות רבה בקרב הנוכחים. "בעניין הנפגעת העיקרית בתאונה, אשר סבלה סבל בלתי יתואר של אובדן עוברה, הביעה אצילות נפש עצומה", נכתב בגזר הדין. "נפגעת זאת הגישה תצהיר ולפיו היא מציינת כי מאז התאונה היא ומשפחתה בקשר מצוין עם הנאשם. הנפגעת מבקשת כי לא ימוצה הדין עם הנאשם וכי לא יאונה לו כל רע, שכן נענש מאז התאונה ועד היום. בקשתה היא שהנאשם לא ייענש מעבר למה שנענש עד כה".

עורכי הדין איתי יצחק ואשר לואיס מסרו: "מדובר במקרה מצער והחלטה מקצועית של השופטת. היא נימקה את גזר הדין לאורה של הפסיקה הנהוגה בבתי המשפט ואיזנה את העונש בהשיתה על הנאשם חמישה חודשי עבודות שירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully