וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה היצירתית והכואבת של אישה בבעלה שנתפס בוגד

28.11.2015 / 9:30

כשאישה בת 42 מצאה הודעה לוהטת באייפון של בעלה בזמן שזה היה בניו יורק, היא החליטה למכור את ביתם מאחורי גבו, ולאכלס אותו מחדש בשישה סטודנטים. הבעל ההמום: "לא האמנתי"

Liveleak

בסרטון: אישה שהשמידה את הרכב של בעלה אחרי שתפסה אותו בוגד

אישה בריטית לימדה את בעלה לקח גדול, לאחר שגילתה ראיות מרשיעות באייפון שלו, אותו שכח כשטס לניו יורק. כשהמכשיר צפצף ועל המסך הופיעה הודעה מאישה זרה שהבטיחה לקרייג ארנולדס "קבלת פנים חמה במיוחד" כשיגיע לתפוח הגדול, אשתו, לורה בת ה-42, לא ידעה את נפשה מרוב כעס.

ומכאן, רשות הדיבור לארנולדס, ששב הביתה כדי לגלות את הדברים הבאים: "כל האורות בבית היו דלוקים והטלוויזיה עבדה בווליום גבוה. אני זוכר שחשבתי שזה מאוד לא מתאים ללורה להיות ערה אחרי 11 בלילה. בנקודה הזו ממש התחלתי לפחד. דפקתי על הדלת וצעקתי את שמה, אבל את פני קיבל מישהו שנראה כמו היפי בן 21", הוא סיפר לדיילי מירור.

רק אז, החל להבין ארנולדס שאשתו מכרה את ביתם שבנוניטון מאחורי גבו, ואכלסה אותו בשישה סטודנטים מאוניברסיטת וורוויק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמתי לב שכל הריהוט של לורה נעלם, אבל שכל הכיסאות והשולחנות שירשתי מאבי המנוח, בצוותא עם מקלות הגולף והרדיו הישן, שלורה תמיד שנאה, ישבו על השולחן במטבח", אמר ארנולדס. "הייתי שבור. לא הבנתי איך היא עשתה את כל זה תוך שבועיים". לאחר מכן הוא הודה שעעשה טעות והביע תקווה ש"למען הילדים" היא תוכל לסלוח לו, למרות שגם הוא סקפטי.

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully