וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עריקאת: נתניהו אשם ב"תסיסה קטלנית" ערב השיחות עם קרי

אמיר תיבון, עמרי נחמיאס, שבתי בנדט, יוסי אלי ואמיר בוחבוט

23.11.2015 / 23:00

קרי: יותר מדי אנשים נהרגו. נתניהו: נשלול היתרי עבודה למשפחות מחבלים. צפו בתיעוד הפיגוע בירושלים, שבו פצעו בנות הדודות נורהאן והדיל עוואד, בנות 14 ו-16, שני בני אדם באורח קל

צילום: חטיבת דובר המשטרה

22:49 עריקאת: נתניהו אשם ב"תסיסה קטלנית" ערב השיחות עם קרי

בכיר ברשות הפלסטינית וראש צוות המשא ומתן הפלסטיני לשעבר סאיב עריקאת האשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ב"תסיסה קטלנית" ערב שיחות המפתח עם שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי. בריאיון לסוכנות הידיעות הצרפתית התייחס עריקאת לגל הטרור ואמר כי אינו מברך על ההרג, אך סירב לגנות את הפיגועים.

22:07 בן ה-70 שנפצע בפיגוע הדקירה בבירה שוחרר מבית החולים

הגבר בן ה-70 שנפצע היום בראשו ובגבו בפיגוע הדקירה בשוק מחנה יהודה בירושלים שוחרר מבית החולים לביתו. הפצוע השני, בן ה-27, עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בבירה. מצבו קל ויציב והוא מטופל במחלקה לכירורגיה פלסטית.

21:18: ירי בוצע לעבר פילבוקס במעבר קלנדיה; אין נפגעים

ירי בוצע הערב לעבר פילבוקס במעבר קלנדיה שמצפון לירושלים. אין נפגעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי בביקור באבו דאבי, 23 בנובמבר 2015. רויטרס
יגיע מחר לישראל. ג'ון קרי באבו דאבי, היום/רויטרס

19:53 קרי לפני ביקורו באזור: יותר מדי אנשים נהרגו בגל הטרור

שר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, התייחס לגל הטרור האחרון ואמר כי "יותר מדי ישראלים נהרגו ונדקרו, גם יותר מדי פלסטינים". קרי אמר את הדברים במהלך ביקורו באיחוד האמירויות. מחר יגיע קרי לביקור בישראל וברשות הפלסטינית וייפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועם יו"ר הרשות, אבו מאזן. קרי הוסיף כי מקווה להגיע להסכמה על כמה צעדים, "שאולי יוכלו להרגיע מעט את המצב, כדי שאנשים לא יחיו באופן תמידי תחת איום הטרור".

17:01: תיעוד ממצלמות הרכבת הקלה בירושלים: המחבלות מחפשות קורבן

בתיעוד שצולם על ידי מצלמות האבטחה של הרכבת הקלה בירושלים, נראות בנות הדודות נורהאן והדיל עוואד, בנות 14 ו-16, מתהלכות ברחובות ירושלים בטרם פנו לבצע את פיגוע הדקירה שבו נפצעו שני בני אדם באורח קל. הדיל חוסלה בזירת האירוע ונורהאן נורתה ונפצעה באורח קשה.

15:46 נתניהו על גל הטרור: נשלול היתרי עבודה למשפחות מחבלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד לגל הטרור. לדבריו, "בצד ההתקפי, אנחנו נכנסים לכל מקום. אין שום מגבלה על הפעילות של צה"ל ושל כוחות הביטחון. נבדוק כל רכב פלסטיני שעולה על הצירים הראשיים, נתן פתרונות נקודתיים כמו בצומת הגוש, כלומר מעקף מקומי של הצומת ונשלול היתרי עבודה בהיקף נרחב למשפחות של מפגעים. משפחה כזאת מודעת לעובדה שיש בתוכה מי שהוא קיצוני ומי שעומד לפגע, ולמשפחה כזאת אין זכות לעבוד במדינת ישראל".

15:30 הפיגוע בכביש 443: בן ה-18 שנפצע אנוש מת מפצעיו

מת מפצעיו הצעיר בן ה-18 שנפצע אנוש בפיגוע הדקירה בכביש 443 ליד היישוב בית חורון, בתחנת הדלק "דור אלון". כמו כן, בפיגוע נפצעה באורח קל צעירה בת 22.

פיגוע דקירה בכביש 443, 23 בנובמבר 2015. דובר מד"א ירושלים, מד"א
צעיר נרצח. זירת הפיגוע בכביש 443/מד"א, דובר מד"א ירושלים

15:17 הפיגוע בכביש 443: בן 18 פצוע אנוש, בת 22 פצועה קל

צעיר בן 18 נפצע באורח אנוש וצעירה בת 22 נפצעה באורח קל בפיגוע הדקירה בכביש 443, ליד היישוב בית חורון, בתחנת דלק "דור אלון". חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו להעניק טיפול רפואי לפצועים.

14:51 סוכל פיגוע דקירה בכיכר חטמ"ר שומרון, המחבל חוסל

פיגוע דקירה סוכל בכיכר חטמ"ר שומרון. ככל הנראה למקום הגיע מחבל עם סכין וחוסל, לא ידוע על נפגעים. כוחות הביטחון בדרכם לכיכר.

14:16 המחבלת בת ה-14 שנפצעה בפיגוע בירושלים: נורהאן עוואד

המחבלת שנפצעה לאחר שביצעה את הפיגוע ברחוב יפו בירושלים יחד עם בת דודתה היא נורהאן עוואד, בת 14 ממחנה הפליטים קלנדיה - כך על פי דיווחים פלסטיניים. עוד דווח כי בת דודתה שחוסלה במהלך הפיגוע היא הדיל עוואד בת ה-16, וגם היא תושבת מחנה הפליטים. אחיה של הדיל היה פעיל בזרוע הצבאית של פתח ונהרג בשנת 2013 בעימותים עם צה"ל.

פיגוע דקירה ברחוב יפו, ירושלים. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
שתי בנות דודות ביצעו את הפיגוע. הזירה בירושלים/נועם מושקוביץ

13:36 המחבלת שחוסלה בפיגוע בירושלים: הדיל עוואד מקלנדיה

המחבלת שחוסלה לאחר שביצעה את הפיגוע ברחוב יפו בירושלים יחד עם בת דודתה, היא הדיל עוואד, בת 16 ממחנה הפליטים קלנדיה - כך דווח באתר הפלסטיני "דוניא אל-וטן". עוד דווח, כי אחיה היה פעיל בזרוע הצבאית של פתח ונהרג בשנת 2013 בעימותים עם צה"ל. המחבלת בת ה-14 שנותרה בחיים נפצעה קשה, ונותחה בבית החולים שערי צדק בבירה.

13:28 פיגוע הדריסה אירע בשטח ההתנחלות המפונה חומש בשומרון

תלמיד הישיבה בן ה-18 שנפצע באורח קל בפיגוע הדריסה, שהה בשטחי ההתנחלות המפונה חומש שבשומרון. זאת, על אף שכניסת ישראלים למקום אסורה. הצעיר פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם חבלות שטחיות, הרכב הפוגע נמלט ומחסומים הוצבו באזור.

13:20 המחבלות מהפיגוע בירושלים: בנות דודות מקלנדיה

המחבלות שביצעו את הפיגוע ברחוב יפו בירושלים הן בנות דודות ממחנה הפליטים קלנדיה. אחת מהן חוסלה והשנייה נפצעה קשה, לאחר ששוטר ירה בהן. באירוע נפצעו באורח קל שני בני אדם: פלסטיני שאותו דקרו המחבלות בעזרת מספריים כי חשבו שהוא יהודי, ומאבטח בן 27 שככל הנראה נורה בידי שוטר.

12:29 הרכבת הקלה בירושלים חזרה לפעילות מלאה

פעילותה של הרכבת הקלה בירושלים חזרה למתכונת מלאה, לאחר שצומצמה בעקבות הפיגוע שאירע בעיר.

12:11 פיגוע הדריסה ליד חומש שבשומרון: פצוע קל, הרכב נמלט

תלמיד ישיבה בן 18 נפצע קל בפיגוע דריסה, שאירע ליד ההתנחלות המפונה חומש שבשומרון. הרכב הפוגע נמלט ובאזור הוצבו מחסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully