וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעה: מיכל צפיר, כשיש זמן וכסף, קל לחיות נכון

23.11.2015 / 13:00

הראיון האחרון של מיכל צפיר בערוץ 2 היה אמור להיות פייסני אחרי הסערה הגדולה, אבל נשמט בו פרט משמעותי: כשיש פריבלגיות, קל לחיות חיים בריאים. ואז גם הגיעה האמירה הסקסיסטית של בעלה יואב. צפו בדעת יחיד מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

בסערה סביב מיכל צפיר, כוהנת הרזון - סליחה, בריאות - שפרסמה את השיר המקסים לילדות "שמנמונת", ובראיונות שנתנה אחרי הסערה, כמו זה מהשבת האחרונה במגזין השבת של ערוץ 2, נשמט פרט משמעותי:
מיכל צפיר הרזתה כל כך, ולא משמינה בחזרה, כי בניגוד לכולנו, לה יש זמן וכנראה גם כסף לחיות חיים בריאים.

הבעיה העיקרית שעומדת בפני רוב הנשים, וגברים, שמעוניינים לשמור על כושר הם החיים הלוחצים והתובעניים שלנו: השילוב בין גידול ילדים לתחזוקת הבית, לעבודה, לצורך לטפח קריירה ולהתפרנס. כלומר, במקביל לקניות בסופר ולתעסוקה לילדים אחר הצהריים, צריך גם להחתים כרטיס מוקדם בבוקר ולתת דין וחשבון יומיומי לבוס או לבוסית.

אבל ככל שאנחנו יודעים, צפיר, בזמן ההרזייה הגדולה שלה וגם עכשיו, לא עובדת "ניין טו פייב". רוב הזמן היא מופיעה בתכניות ילדים על בריאות ומנהלת סדנאות הרזייה. כשהיא במכון הכושר, גם אם זה בחמש בבוקר, זה חלק מהעבודה שלה. היא גם נשואה ליואב צפיר, איש טלוויזיה ותיק ומוכר, ויש להניח שהיא לא מוטרדת מענייני פרנסה.

יואב צפיר בראיון לערוץ 2. ערוץ 2, צילום מסך
בדיחה לא מוצלחת עם סאבטקסט לא מוצלח אפילו יותר/צילום מסך, ערוץ 2

בשלב כלשהו בראיון האחרון יצא המרצע מן השק. זה היה אמור להיות ראיון מפייס אחרי מיני-שערורייה של מי שעוסקת, לטענתה, בשיפור הבריאות והדימוי העצמי של נשים. אז קצת מוזר שבעלה לא היה מודע לרגישות כשאמר את זה על השינוי שאשתו עברה בשנים האחרונות: "אני מאושר. קיבלתי פרק ב' בלי להתגרש. אין גבר שלא היה חותם על העסקה הזו". בדיחה לא מוצלחת שהסאבטקסט שלה הוא שכל גבר שגופה של אשתו השתנה אחרי הלידה השלישית - צריך להיפרד ממנה לטובת מודל צעיר וחטוב יותר. ואם אינכם מבינים מה אנחנו רוצים, שאלו עצמכם אם אישה הייתה קושרת בראיון טלוויזיוני לצידו של בעלה בין הכרס והקרחת שלו לגירושים ממנו לטובת מודל צעיר, ואם בעלה היה מחייך נוכח זה בנימוס.

בקיצור, מיכל, בניגוד לסיסמה שלך, זה שאת יכולה לעשות כושר כל יום - ממש לא אומר שכולן יכולות, גם אם הן ממש-ממש רוצות. ולפני שאת מתנערת מהקשרים מגדריים-סקסיסטיים בתזה שלך, אולי כדאי שתקפידי קצת יותר על המסרים הסמויים שלך ושל הסביבה שלך.

צפו בדעת יחיד מאולפן וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully