וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת השוחד ברמת גן: חוקרים אספו חומרים חדשים במשרדי העירייה

23.11.2015 / 20:13

חוקרי להב 433 הגיעו למחלקת משאבי אנוש בעירייה לאיסוף חומרים נוספים לקראת תום החקירה וביסוס תשתית ראייתית שתספיק להעמדת ישראל זינגר לדין. הוא חשוד יחד עם בכירים נוספים בעירייה בשוחד ומרמה

(מעצרו של ישראל זינגר בדצמבר 2014)

הישורת האחרונה בחקירת החשדות לשחיתות בעיריית רמת גן: בימים האחרונים הגיעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה למשרד משאבי אנוש בעיריית רמת גן, על מנת לבצע השלמות אחרונות במסגרת הפרשה שבה נעצר ראש העירייה ישראל זינגר ובכירים נוספים בחשד לשוחד ומרמה. על אף שהחקירה קרובה לסיום, המשטרה טרם גיבשה החלטה סופית בסוגיה ואם ישנה תשתית ראייתית המספיקה לכדי המלצה להעמדת זינגר לדין.

בכירים ביחידה הארצית לחקירות הונאה סבורים כי יש בידיהם די ראיות על מנת להעמיד את זינגר לדין, אולם ראש להב 433, ניצב רוני ריטמן לא השתכנע כי אכן המצב הוא כזה. ההחלטה בעניינו של זינגר ומקורביו צפויה להתקבל בקרוב במשרדי להב.

על מנת לגבש את התמונה המלאה שתהווה תשתית להעמדה לדין, ולאחר שהמשטרה קיבלה צווים לחיפוש ולקבלת מסמכים חיוניים לחקירה, הגיעו החוקרים לאגף משאבי אנוש בעירייה. זו הפעם השלישית שחוקרי להב מגיעים למשרדי העירייה כדי להשלים את הנדרש לסיום חקירתם.

לקריאה נוספת:
הורחק? "ראש העיר זינגר ממשיך לשלוח את זרועותיו הפליליות"
בשל החקירה: ישראל זינגר מבקש לעכב הליך אזרחי נגדו

ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר בבית משפט השלום בראשון לציון, ינואר 2015. ניב אהרונסון
נבדק החשד לשוחד בחירות. ישראל זינגר בבית המשפט בתחילת השנה/ניב אהרונסון

זינגר נעצר באמצע חודש דצמבר בשנה שעברה בחשד לקבלת שוחד ומרמה. לפי החשד, בטרם הבחירות, הבטיח זינגר שורה של תפקידים מרכזיים בעיריית רמת גן בתמורה לתמיכה רחבה בטרם הבחירות. במשטרה קיבלו מידע מודיעיני בדבר חשדות אלו והחלו לבדוק אם קודמו אזרחים שאינם עובדי עירייה למשרות בתוך הארגון, או למשרות קבועות או משרות פרילנס, בניגוד לנוהל התקין.

לפי החשד במשטרה, חלק מהמשרות ניתנו באמצעות מכרז תפור וחלק באמצעות מינויי אמון שניתנו על ידי אנשי העירייה. בכמה מן העבודות זכה גם משרד הפרסום "דה בריף", שבראשו עומד נמרוד ניר. המשרד פעל לקדם את העירייה לכאורה באופן לא חוקי, מה שגרם לבחירה של חלק מהמועמדים בבחירות המקומיות לפני שנה וחצי. ניר עצמו ניסה להיבחר לעירייה אך הדבר לא עלה בידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully