וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי יגיע לביקור בירושלים: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רוני וולף

23.11.2015 / 7:15

עקב הפיגוע, תיאסר כניסת פועלים פלסטינים לכל ההתנחלויות בגוש עציון. מצב הכוננות הגבוה ביותר בבריסל יימשך, והמחזור ה-11 בליגת העל יינעל במפגש בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. אלו הדברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

תיאסר כניסת פועלים פלסטינים לגוש עציון

פיגוע דקירה בצומת גוש עציון, 22 בנובמבר 2015. הלל מאיר, TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע בגוש עציון, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר, TPS

אתם צריכים לדעת שמהיום תיאסר כניסת פועלים פלסטינים לכל ההתנחלויות בגוש עציון. ההוראה ניתנה אתמול על ידי מפקד החטיבה המרחבית (חטמ"ר) עציון, אלוף-משנה רומן גופמן על רקע הפיגוע שאירע בצומת גוש עציון שבו נדקרה למוות הדר בוכריס. בוכריס בת ה-21 היא הקורבן ה-20 שגבה גל הטרור שהחל ב-1 באוקטובר עם הירצחם של בני הזוג נעמה ואיתם הנקין בקטע הכביש שבין ההתנחלויות איתמר ואלון מורה שבאזור שכם.

קרי מגיע לירושלים

שר החוץ האמריקני ג'ון קרי עולה למטוס בדרכו לארצות הברית מערב הסעודית, אוקטובר 2015. רויטרס
שר החוץ האמריקני ג'ון קרי/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום יבקר שר החוץ האמריקני ג'ון קרי בישראל, לראשונה מאז מבצע "צוק איתן" בקיץ שעבר. בביקור צפוי קרי לדון בסכסוך הישראלי-פלסטיני בדגש על גל הטרור הנוכחי, בדרכי התמודדות עם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ובמלחמת האזרחים בסוריה. במהלך שהותו באזור הוא יבקר גם ברשות הפלסטינית. בחודש שעבר נפגש קרי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בברלין אז אמר כי "הפגישה העניקה לי אופטימיות זהירה לכך שייתכן וישנה דרך להרגעת המצב ולמציאת אופן שבו ניתן להתקדם הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מירי רגב נגד גלגלצ

שרת התרבות והספורט, מירי רגב. ניב אהרונסון
שרת התרבות והספורט מירי רגב/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת החינוך של הכנסת בשאלה האם על המדינה להתערב במנגנון "הפלייליסט" של גלגלצ? העיסוק ברשימות ההשמעה של גלגלצ החל לאחר שהזמרת מאיה בוסקילה טענה מוקדם יותר השנה כי התחנה מתעלמת ממנה וכי היא מדירה נשים ומוזיקה ים-תיכונית. בוסקילה פנתה לשרת התרבות והספורט מירי רגב בבקשה שתטפל בנושא. רגב נפגשה עם מפקד גלי צה"ל ירון דקל, כדי לדון על שורה של אפשרויות לשינויי אופי התחנה הצבאית המוזיקלית ובין היתר הציעה להקים תחנה נוספת – גלגלצ עברית, עם העדפה משמעותית של מוזיקה עברית על פני מוזיקה לועזית ושינוי הרכב ועדת הפלייליסט על מנת שתייצג את כל החברה הישראלית. שר הביטחון הטיל וטו על היוזמה.

יום שלישי למצב החירום בבריסל

כוננות גבוהה ברחובות בריסל, נובמבר 2015. רויטרס
כוחות הביטחון ברחובות בירת בלגיה/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום ימשיך מצב הכוננות הגבוה ביותר שהוכרז בסוף השבוע בבריסל, בירת בלגיה. ראש הממשלה שארל מישל אמר בתי הספר בעיר יישארו סגורים, כמו גם הרכבת התחתית, בשל "איום רציני ומידי למתקפה המונית ומתואמת" והוסיף כי "אנו חוששים ממתקפה הדומה לזו שהייתה בפריז, שבה יהיו מעורבים כמה אנשים שיכולים לפתוח כמה מתקפות בו זמנית בכמה מוקדים". היום תקיים הממשלה הבלגית הערכת מצב מחודשת ומועצת הביטחון הלאומית תיפגש שוב כדי לדון בנושא. במקביל, הרשויות בבלגיה מחפשות בעיר אחר סאלח אבד א-סלאם, אחד המחבלים שהשתתף במתקפה בפריז ונמלט. התקשורת הבלגית צוטטה כמה מתושבי העיר שאמרו כי הם ראו אותו בתוך ובאזור בריסל.

הפועל תל אביב – מכבי חיפה

אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

אתם צריכים לדעת שהיום יינעל המחזור ה-11 בליגת העל עם המפגש המסקרן בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. שתיים מהקבוצות המאכזבות של העונה ייפגשו באצטדיון בנתניה בשל השזרוע בבלומפילד, והירוקים ינסו לעשות את מה שעשו רק פעם אחת בשש השנים האחרונות - לנצח את האדומים בחוץ. גיא לוי יערוך בכורה על הקווים כמאמן הפועל תל אביב, ויקווה להביא רוח חדשה לקבוצה. מנגד שחקניו המיואשים של רוני לוי עדיין שקועים מתחת לקו האדום, בידיעה שניצחון יקפיץ אותם מעל יריבתם בדרך למקום ה-11 בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully