וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שהותקף בבריכה כשהעיר לצעירים משחזר: "אמרו לי 'נרצח אותך'"

24.11.2015 / 10:00

ע', אב לשתי בנות, לא ישכח את היום שבו רצה לבלות עם משפחתו בבריכה בירושלים ומצא את עצמו מאושפז בבית החולים: "התנפלו עלי, ניסיתי לברוח מהם". צילומי מצלמות האבטחה שהגיעו לוואלה! NEWS תיעדו את החשודים נמלטים והביאו למעצרם

עריכה: גדי וינסטוק

עם בגד ים ומגבות ברחו חמשת הצעירים שהיכו אב לעיני בתו התינוקת בבריכת "גני ירושלים" וגרמו לאשפוזו. בזכות מצלמות האבטחה, שקלטו את נתיב הבריחה של הצעירים ומתפרסמים לראשונה בוואלה! NEWS, הצליחה המשטרה להתחקות אחריהם ולהביא למעצרם. את היום הזה לפני חמישה חודשים לא ישכח לעולם ע', אב לשתי בנות.

"הם זרקו ליד הבת שלי גלגל הצלה, כמעט פגעו באישה זקנה וכמעט פגעו בבת שלי", משחזר ע' את שאירע והוביל בסופו של דבר לתקיפה החמורה. "לא אמרתי מילה בהתחלה, אבל אחרי שכמעט פגעו בנו עם מוט, פניתי אליהם, והם התנפלו עלי".

ע' הגיע כדי לבלות עם בני משפחתו ולהנות מיום שמש בבריכת המלון. הוא לא האמין שהבילוי יסתיים באשפוז ממושך, רק בגלל הערותיו לכמה צעירים שהיו בגילופין. האירוע התרחש כאמור לנגד בתו, שנאלצה לראות את אביה מוכה פעם אחר פעם, רק כי העז להגן עליה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות כשבתו בידיו
"הוא ימות פה היום": אישום נגד 5 הצעירים שתקפו אב בבריכה
האב שהותקף על ידי צעירים בבריכה: "אשתי הצילה את הבת שלנו"

מלון גני ירושלים, יולי 2015. מור שאולי
"הכול היה טוב, שחינו וצחקנו. לפתע הגיעה חבורה והחלה להשתולל". בריכת "גני ירושלים"/מור שאולי

עדותו של ע' אודות הפרשה שנחשפה בוואלה! NEWS, כמו גם תיעוד המנוסה של הנאשמים, לא מותירה כל ספק: הצעירים לא בחלו בשום אמצעים. "מי אתה בכלל?", קראו הצעירים לעבר האב שהתלונן על ההשתוללות בבריכה. "אתה תמות פה היום", אמר אחר.

"הלכתי לבריכה עם הילדים שלי, אשתי ומשפחתה הרחבה", העיד האב בפני המשטרה. "הגענו בסביבות השעה 14:00. אני הלכתי לסאונה ואחרי זה אשתי באה עם הילדים לבריכה. היינו בבריכה, אני, אשתי, הגיסים, הגיסות והילדים. הכול היה טוב, שחינו וצחקנו".

בשלב מסוים, כך מעיד ע', הוא הבחין בהשתוללות של הנערים. "לפתע הגיעה חבורה של שבעה או שמונה נערים והתחילו להשתולל בבריכה. הם השתוללו סביבנו וסביב עוד אישה מבוגרת. בקיצור, הם הציקו לכולם. פעם אחת זרקו גלגל הצלה ליד אישה מבוגרת וליד הבת שלי וכמעט פגעו בבת שלי ולא דיברתי מילה. לקחתי את הילדה שלי קרוב אלי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"כל שביקשתי זה להיזהר פעם הבאה"

למרות שהבליג תחילה, הצעירים לא נרגעו. "אחרי כמה דקות, הנערים האלו תפסו מוט ספוג עם פלסטיק וזרקו את זה ליד הראש של הילדה שלי. אם היא לא הייתה זזה, זה היה פוגע בה. הבחור שזרק את זה יצא החוצה והחבר שלו לקח את המוט הזה. פניתי אליו ושאלתי אותו אם הבחור שזרק את המוט הוא חבר שלו. אמרתי לו שיזהר כי בפעם הבאה זה יפגע בילדה שלי".

תגובת הצעיר לא איחרה לבוא. "הבחור זלזל", העיד האב. "אמר לי 'מה אכפת לי בכלל, מי אתה?' אמרתי לו 'אני האבא ואני מבקש ממך להיזהר'. אז הוא אמר לי 'בוא נצא החוצה' (מחוץ לבריכה - י"א). אני יצאתי החוצה ופתאום יצאו אחריי שבעה או שמונה אנשים, תפסו אותי בכוח והתחילו לדבר איתי. הם אמרו לי 'אנחנו נדקור אותך אם לא תזוז מפה, אנחנו נזיין אותך, נרצח אותך, אתה תמות פה'. אמרתי להם שהילדה שלי כמעט קיבלה מכות בראש וכל שביקשתי מחבר שלהם זה להיזהר פעם הבאה".

"ואז, אחד מהם נתן לי בוקס בהפתעה ונפלתי", ממשיך ע' לשחזר. "הם התחילו לבעוט בי ולתת לי כאפות. אני אמרתי להם, 'כולה הערתי לכם על הילדה', וניסיתי כמה שיותר לברוח מהם". לדבריו של האב, כאשר הוא הופל על הרצפה, הוא איבד חלקית את ההכרה ולא זוכר כיצד שבר את אפו וארובת עינו. עם זאת, הוא כן זוכר כי לאחר שהתעורר ולאחר שהמשטרה הגיעה ועצרה חלק מן המעורבים, אחד מהחשודים צעק לעברו: "עוד נגיע אליך".

חשד: העיר לצעירים בבריכה - והותקף באלימות לעיני בתו הפעוטה. יותם רונן
החמישה הכחישו את המיוחס להם. אחד הנאשמים/יותם רונן

עקב המכות הנמרצות שספג, אושפז ע' במצב בינוני בבית החולים שערי צדק שבירושלים. "נשבר לי האף, היה לי חתך מתחת לעין, האוזן וכל הגוף שלי כאב. היו לי שריטות בגב". זמן קצר לאחר האירוע, עצרה המשטרה את איתמר כהן, נועם אלימלך, יצחק בן עמי, ישראל עבודי ונאשם נוסף בחשד למעשה.

הם נחקרו וחלקם הכחישו את המיוחס להם, על אף מצלמות האבטחה שתיעדו את בריחתם מהאזור. כתב האישום בגין גרימת חבלה בנסיבות מחמירות הוגש נגדם. משפטם של הנאשמים צפוי להתחיל בקרוב.

בא כוחו של אחד הנאשמים, עו"ד דוד הלוי, מסר בתגובה: "מרשי לא קשור לאירוע הנדון וזיהויו כמעורב מבוסס על תשתית ראייתית בעייתית במיוחד. מרשי מסר גרסת אליבי אך חוקרי המשטרה לא טרחו לבדוק אותה. בנוסף, כל העדים המזהים ארבעה במספר לא זיהו את מרשי במסדר זיהוי כלל. העד היחיד שזיהה את מרשי הנו עד בעייתי בעליל שחוקרי המשטרה אפשרו לו, אם בשגגה ואם במכוון, לראות את פניו של מרשי טרם ביצוע מסדר הזיהוי באופן שזיהם את הליך הזיהוי.

"לכך נוסיף כי העד הנ"ל סירב להשיב לשאלות שנשאל בעת ביצוע מסדר הזיהוי ובהמשך אף שיקר לכאורה, כאשר התברר כי בדק וראה את תמונת אחד החשודים טרם ביצוע המסדר והכחיש מעשה זה בפני חוקרי המשטרה. לכך יש להוסיף כי מדובר בעד שבמסגרת מסדרי הזיהוי שנערכו לו לא היסס כלל ועיקר להצביע על אנשים שכלל לא היו מעורבים או חשודים באירוע, דבר המצביע על מהמנות הזיהוי. אין לי ספק כי במהלך המשפט תוכח חפותו של מרשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully