וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית פלסטיני התנגש ברכב בכפר אדומים וניסה לדקור; אזרח נפגע קל

קודם לכן ניסה המחבל לדרוס אזרחים. לאחר ההתנגשות ניסה לדקור עוברי אורח. הוא נורה למוות בידי אזרח. "הוא התנגש בנו עם המונית, וכשיצאנו רץ לעברנו עם סכין", סיפר הפצוע, מנהל ישיבה באילת שהיה בדרך לירושלים

צילום: הצלה יו"ש, דוברות המועצה האזורית שומרון, דוברות מד"א, דוברות הדסה, נתן רפאלי - TPS; עריכה: שניר דבוש

גבר בן 51 נפצע באורח קל בפיגוע שהתרחש היום (ראשון) בצומת כפר אדומים שבאזור ירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה, כשהוא סובל מפציעה בידו.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי מוחמד מחמוד חציב, פלסטיני בן 30 מאל-בירה נסע במונית לצומת וניסה לדרוס אזרחים. לאחר שלא הצליח התנגש ברכב וניסה לדקור עוברי אורח באמצעות סכין. הוא נורה בידי אזרח במקום וחוסל.

עוד בוואלה! NEWS:
מסיקה על הדריסה: "שמעתי 'מחבלת', לא חשבתי פעמיים – ונכנסתי בה"
מחבלת ניסתה לדקור אזרחים בשומרון - ונדרסה על ידי ראש המועצה לשעבר
בתום מצוד של חמש שעות: נתפס המחבל שפצע ארבעה בקריית גת

פיגוע בצומת כפר אדומים, נובמבר 2015. מד"א
המונית שבה נהג המחבל, היום/מד"א

הפצוע הוא שמואל שפירא, מנהל הישיבה התיכונית "צביה אילת", אשר היה בדרכו עם מחנכים מהישיבה בעיר להשתלמות בירושלים. לדבריו, נהג המונית התנגש ברכב שבו נסע וכתוצאה מכך נפצע במרפקו. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים

"נסענו מאילת להשתלמות בירושלים", סיפר. "ליד כפר אדומים נכנסה בנו ברכב מונית ערבית צהובה. עשינו כמה סיבובים והיא נעצרה לפנינו. כשיצאנו מהרכב לראות מה קורה, הוא רץ אלינו עם סכין. אחד מהנוסעים היה עם אקדח והצליח לירות בו. הוא היה ממש קרוב אליי. הצלחתי להיכנס למושב הקדמי ולסגור את הדלת ואז הוא נפל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר אירע ניסיון פיגוע באזור מחסום חווארה. מחבלת פלסטינית בת 16 ניסתה לדקור שתי נשים שהמתינו בטרמפיאדה בצומת של החטיבה המרחבית שומרון, ליד בה"ד 3. על פי עדי ראייה, ראש המועצה האזורית שומרון הקודם, גרשון מסיקה, פגע בה עם רכבה. לאחר מכן היא נורתה למוות בידי אזרח וחיילים שהיו במקום.

"הגעתי לבה"ד 3 ועצרתי לטרמפיסט", סיפר תושב איתמר שירה בפלסטינית. "המחבלת הגיעה מולי על הכביש. כמה מטרים ממני היא שלפה סכין והתחילה לרדוף אחרי טרמפיסטיות. עד שיצאתי מהרכב גרשון הגיע מאחורי ודרס אותה. יריתי בה שני כדורים ואחר כך חייל הגיע וירה בה עוד שני כדורים".

"הייתי בטרמפיאדה מול הבטונדות, בדרך למכללה", סיפרה אביגיל, סטודנטית תושב הר ברכה שאותה ניסתה המחבלת לדקור. "הגיעה מכונית אז באתי לעלות לטרמפ, הסתובבתי וראיתי את המחבלת עם סכין ענקית ורצח בעיניים. רצתי לכיוון החיילים והיא התחילה לרדוף אחריי. גרשון נסע ופגע בה עם האוטו. היא ניסתה להתרומם עם הסכין ואז ירו בה".

אזור הפיגוע:

צומת כפר אדומים. גוגל מפות, עיבוד תמונה
צומת כפר אדומים/עיבוד תמונה, גוגל מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully