וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מחבטים וישבנים: דוגמנית תבעה את פלייבוי אחרי ששיחקו גולף על ישבנה

23.11.2015 / 9:35

לפני שלוש שנים הדוגמנית ליז דיקסון הסכימה להשתתף בטורניר גולף של פלייבוי, אבל לא בתור שחקנית מן המניין. החבטה גרמה לפציעה בישבנה והיא תבעה את מגזין הגברים הפופולארי - וניצחה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

TMZ.com / Splash News

בסוף חודש מרץ בשנת 2012 קיימה אחוזת פלייבוי טורניר גולף יוקרתי. בין המוזמנים הייתה גם דוגמנית צעירה בשם ליז דיקנסון, שהגיעה לאירוע על תקן הדשא. כדור גולף הונח על ישבנה החשוף למחצה ושדרן הרדיו קווין קליין חבט בו.

דוגמנית תבעה את פלייבוי אחרי ששיחקו לה גולף על הישבן. ספלאש
ככה זה נראה רגע לפני/ספלאש

אחרי החבטה דיקנסון שכבה על הדשא וצחקה, אולם בשנת 2014 היא החליטה לתבוע את פלייבוי ודרשה חצי מיליון דולר על נזק בלתי הפיך שנגרם לה בעקבות החבטה. לפי עורך דינה של דיקנסון, היא סובלת מבעיות בלתי הפיכות ברצועות ובעצבים. לדבריו של עורך הדין, מרשתו חשבה שהיא תצולם עם כדור הגולף על ישבנה אך מעולם לא הסכימה לחבטה. בהקלטות מאותו יום ניתן לשמוע את שדרן הרדיו שואל את הדוגמנית אם הוא יכול להניח את כדור הגולף על ישבנה ולחבוט בו. "למה הכנסתי את עצמי?", היא נשמעת תוהה בקול רם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דוגמנית תבעה את פלייבוי אחרי ששיחקו לה גולף על הישבן. ספלאש
...וככה זה נראה אחרי. אאוץ'/ספלאש

בשיחה אחרת אומר קליין לדיקסון "אני מרגיש נורא כי יש לך ישבן נהדר ואני לא רוצה להשאיר עליו סימן". היא השיבה לו ואמרה שגם היא לא הייתה רוצה כזה דבר, אבל אז הגיעה המציאות בדמות שטף דם עצום.

השבוע פורסם כי היא הגיעה עם הנהלת פלייבוי להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט. פרטי ההסדר לא פורסמו, אך ידוע כי בתחילה דרשה דיקסון פיצוי סך של 500,000 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה היא נראית ביום-יום, כשאין עליה כדורי גולף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully