וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייע להשתלט על המחבל: "הייתה לו סכין כמו חרב, רצה לשחוט המתפללים"

דב גיל-הר

19.11.2015 / 15:17

שמעון, שהיה אחד מבין אלו שסייעו לשוטרים להשתלט על המחבל בבניין פנורמה שיחזר בשיחה עם וואלה! NEWS את רגעי הדרמה: "התפללנו בבית עסק שמשמש בית כנסת. ומחבל ניסה בכוח להיכנס, אבל הדפנו אותו החוצה"

צילום: סרטוני חובבים, יותם רונן, רויטרס; עריכה: שניר דבוש, טל רזניק

שמעון, שהיה אחד מבין אלו שסייעו לשוטרים להשתלט היום (חמישי) בצהריים על המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בבניין פנורמה שבדרום תל אביב, שיחזר בשיחה עם וואלה! NEWS את הרגעים הדרמטיים.

"התפללנו 20-15 איש בבית עסק שמשמש בית כנסת", סיפר. "פתאום נכנס פנימה איש שכולו דימם. סגרנו את הדלתות, והמחבל ניסה בכוח להיכנס, אבל לא נתנו לו. המאבק נמשך שלוש דקות בערך".

לדבריו, "הייתה למחבל סכין כמו חרב, הוא צעק בערבית ורצה לשחוט פה את המתפללים. היה לנו מזל, הוא היה כבר עם חצי גוף בפנים, אבל הדפנו אותו החוצה ולא נתנו לו להיכנס".

זירת פיגוע הדקירה בתל אביב, 19 בנובמבר 2015. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע בתל אביב, היום/ראובן קסטרו

בפיגוע היום נרצחו שני גברים בשנות ה-30 לחייהם ואדם נוסף כבן 50 נפצע באורח בינוני. צוותי מד"א קבעו את מותו של אחד הנרצחים בזירה. השני פונה באמבולנס לבית החולים איכילוב בעיר כשמצבו מוגדר קשה, אך עם הגיעו למוסד הרפואי נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הגבר שנפצע בינוני מטופל בבית החולים איכילוב. המחבל שביצע את הפיגוע נתפס על ידי כוחות הביטחון בזירה. במשך דקות ארוכות היה חשש לכך שבמקום נמצא מחבל נוסף שסייע לו. עובדי הבניין הונחו להסתגר בחדריהם, אך בתום סריקות נרחבות הוסר החשש להימצאות מחבל נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully