וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: לא תאמינו מה האישה הזאת עשתה בזמן צירי הלידה

19.11.2015 / 13:32

טומיטריס קולינס הדהימה את צוות בית החולים בזמן שהייתה בצירים לפני לידת בתה הבכורה. רוצים לדעת מה היא עשתה שהדהים אותם כל כך? הפרטים בפנים. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

טומיטריס קולינס היא אישה נחושה. עד כמה נחושה? עד כדי כך שבזמן ששכבה בבית החולים עם צירי לידה, היא החליטה לסיים את מבחן הפסיכולוגיה באוניברסיטה.

קולינס, סטודנטית בת 21 מטקסס, התמודדה עם הצירים במשך 20 שעות, אבל ככל הנראה הייתה מוטרדת יותר מהעובדה שתיאלץ לעבור מחדש את המבחן, אותו יכלה לעשות רק באותו יום, והחליטה לעשות אותו במחשב האישי שלה ממיטת בית החולים. במשך שעה וחצי היא ענתה על כל השאלות, כשהצירים כבר במרווחים של שלוש דקות. זמן לא רב אחר כך היא ילדה תינוקת בריאה במשקל של שלושה קילוגרמים וחצי. מהציון שהיא קיבלה, B, היא הייתה פחות מרוצה, אבל משהו אומר לנו שבמקרה שלה, אפשר לקבל פקטור.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully