וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישוב חדש בנגב ייקרא על שמו של דניאל בן הארבע שנהרג ב"צוק איתן"

18.11.2015 / 17:24

היישוב "דניאל" יוקם במועצה האזורית מרחבים, לצד הקמת ארבעה יישובים נוספים בנגב. ראש המועצה, שי חג'ג' יזם את המהלך. בספטמבר שעבר כבר הוחלט להקים שכונה על שמו בקיבוץ נחל עוז שבו נולד

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

(בגן של דניאל טרגרמן ז"ל חזרו ללמוד: "האסון ימשיך ללוות אותנו", ספטמבר 2014)

יישוב חדש במועצה האזורית מרחבים שבנגב ייקרא "דניאל", על שמו של דניאל טרגרמן, הילד בן הארבע שנהרג מפצמ"ר במהלך מבצע "צוק איתן" בקיץ האחרון. ראש המועצה שי חג'ג', שהכיר את דניאל באופן אישי והמקרה נגע ללבו, יזם את המהלך והודיע עליו היום (רביעי).

הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון הקרוב את הקמתם של חמישה יישובים חדשים בנגב, ובהם שניים במועצה האזורית מרחבים. לדברי חג'ג', הקמת היישובים היא צעד ציוני המהווה גם תרומה להתפתחות הכלכלית-חברתית של האזור, שמספר התושבים בו גדל. "תנופת הפיתוח בנגב, מעבר בסיסי צה"ל לכאן וקיצור זמני הנסיעה מהדרום ליישובים במרכז הארץ - בזכות כביש 6 וקו הרכבת, מעודדים משפחות רבות להגיע לכאן", אמר.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
תיעוד בלעדי: המחבל בן ה-11 בהדסה; אביו: "לא נותנים לנו להיפגש"
צרפת: מתכנן הפיגועים היה בדירה; "לא ברור מה עלה בגורלו"
חי מהכנסת: החל מרתון הצבעות על תקציב המדינה

דניאל טרגרמן שנהרג במבצע "צוק איתן". באדיבות המשפחה,
יישוב על שמו. דניאל טרגרמן/באדיבות המשפחה

לטענתו, הרחבת המועצה היא צעד נחוץ. "המועצה האזורית מרחבים נהנית מגידול טבעי של אלף תושבים מדי שנה, ורוב היישובים בתחומי המועצה הגיעו למיצוי תמ"א 35. משמעות הדבר היא שלא ניתן להרחיב אותם יותר, ואי אפשר לבנות עוד בתים למשפחות בתחומי היישובים הקיימים".

מסע הנצחה לזכרו

זאת לא הפעם הראשונה שבה מונצח שמו של דניאל. ביולי השנה החלה בקיבוץ נחל עוז, שבמועצה האזורית שער הנגב, הקמתו של מועדון ילדים על שמו של טרגרמן, בן הקיבוץ. בספטמבר 2014 הודיע שר הביטחון, משה יעלון, כי שכונה חדשה בקיבוץ תיקרא על שמו של הילד שנהרג מפצמ"ר כמה שבועות קודם לכן.

טרגרמן נהרג ב-22 באוגוסט 2014. הוא נפצע באורח אנוש מרסיס של פצצת מרגמה שפגע בו ישירות בעת ששיחק בביתו, וכעבור זמן קצר מת מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully