וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המפחיד הזה מראה למה אסור לפתוח דלת לאנשים זרים

1.12.2015 / 10:03

אישה מצפון קרוליינה גילתה חשדנות כלפי זרה שהופיעה על סף ביתה וביקשה להשתמש בטלפון. מצלמות האבטחה שהוצבו מחוץ לדירה גילו לה תמונה מצמררת במיוחד

יוטיוב

הורים מחנכים את ילדיהם מגיל קטן שאסור לפתוח את דלת הבית לזרים, אבל עם יד על הלב - מי מאיתנו לא עשה את זה לפחות פעם אחת? אישה שמתגוררת בקרוליינה הצפונית וביקשה להישאר אלמונית למדה השבוע על בשרה למה כדאי להקפיד על הכלל הזה גם בתור אנשים מבוגרים.

האישה סיפרה לערוץ WBTV ששהתה לבד בביתה, כשבשעה תשע וחצי בערב נשמעה דפיקה בדלת. כאשר ביקשה לדעת מי שם, בחורה צעירה ענתה לה. "בן זוגי ואני רבנו והוא הוריד אותי כאן ונסע. אני צריכה להשתמש בטלפון". בעלת הבית החליטה להקשיב לאינסטיקטים שלה, ולסרב לבקשה של הבחורה הזרה.

תיעוד של מטרידה בדלת. צילום מסך
ככה זה נראה דרך מצלמות האבטחה/צילום מסך

אחרי שהזרה עזבה החליטה בעלת הדירה לצפות בקלטות של מצלמות האבטחה שהוצבו במרפסת. מה שראתה שם היה מצמרר לחלוטין: גבר עטוי מסכה נמצא על גרם המדרגות שמוביל למרפסת. מספר רגעים לאחר מכן הצטרף אדם נוסף, כאשר בכל אותו הזמן הבחורה מנסה לשכנע את האישה לפתוח לה את הדלת ולהכניס אותה לביתה.

דוקטור שריל קרייזר, אשר הקימה ארגון שנלחם בהתעללות בילדים, ביריונות ואלימות בינאישית, הסבירה איך ניתן לתרגל עם ילדים קטנים את הנושא. "כדאי שהם יענו אם דופקים בדלת ויגידו משהו כמו "אבא שלי עובד עכשיו בבית, תוכל לחזור מאוחר יותר". לא הרבה אנשים יודעים ששודדים רבים נוהגים לדפוק בדלתות של בתים אליהם הם מתכוונים לפרוץ ולכן כדאי שידעו שהבית מאוייש".

עוד באותו נושא

תיעוד מטריד: הנהג סירב להמשיך להסיע את הנוסע השיכור - ואז זה קרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully