וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי טיסות "אייר פראנס" מארה"ב לפריז הוסטו בשל חשש מפצצה

הטיסות, שיצאו מוושינגטון ומלוס אנג'לס לבירת צרפת, הופנו לנמלי תעופה חלופיים בארצות הברית לאחר שהתקבלו התרעות על קיומן שפצצות במטוסים. כלי הטיס נחתו בבטחה והנוסעים הורדו מהם ללא פגע

מטוס בואטינג 747 אייר פראנס. ShutterStock
מטוס של חברת "אייר פראנס"/ShutterStock

שתי טיסות של חברת התעופה הצרפתית "אייר פראנס" הוסטו הלילה (רביעי) ממסלולן בדרכן מארצות הברית לפריז שבצרפת, זאת בעקבות התרעות על פצצות שהוטמנו במטוסים. בשני המקרים הוסט המסלול והטיסות נחתו בערים חלופיות בשטח ארצות הברית, ועל פי התקשורת האמריקנית והקנדית, כל הנוסעים הורדו מהמטוסים בבטחה.

אחת הטיסות המריאה מוושינגטון ונחתה לבסוף בעיר הליפקס שבנובה סקוטיה. טיסה שנייה, שהמריאה מלוס אנג'לס שבקליפורניה, הופנתה לשדה התעופה של סולט לייק סיטי שבמדינת יוטה - כך דווח ברשתות CNN ו-NBC.

הסטת מסלולי הטיסות מהווה צעד זהירות נוסף על מנת להימנע מתקריות ביטחוניות, זאת כחלק מהגברת הערנות הכללית הנרשמת בעולם בעקבות הפיגועים הקטלניים שאירעו בפריז בסוף השבוע האחרון. אמש בוטל משחק הידידות בין נבחרות הכדורגל של גרמניה ושל הולנד שהיה אמור באצטדיון בהאנובר, שפונה בשל "איום ממשי". שני שרים בממשלת הולנד ששהו באצטדיון פונו במהרה על ידי שירותי הביטחון. קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל גם הייתה צפויה להגיע לאצטדיון. המשטרה המקומית הודיעה כי מצאה חפץ חשוד בקרבת האצטדיון. עם זאת, לאחר מכן נודע כי לא נמצאו מטעני נפץ ולא נעצרו חשודים.

לקריאה נוספת:
עיתונאי צרפתי: "במקם סוריה, הצבא צריך להפציץ בבלגיה"
מרדף אחר חשוד נוסף בצרפת; אחיו של מחבל שנמלט: "שיסגיר את עצמו"
מגיש החדשות האוסטרלי שסחף מיליונים: "דאעש קטן וחלש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully