וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ראשון של "שרלי הבדו" אחרי הטבח בפריז: "לנו יש שמפניה"

המגזין השבועי שחווה רק בתחילת השנה טבח בחברי המערכת שלו, פרסם את שער הגיליון החדש שלו שייצא לאור מחר, לראשונה מאז הפיגועים בפריז ביום שישי האחרון. "להם יש נשק, שיאכלו חרא, לנו יש שמפניה", זה המסר שנכתב עליו

צילום: שי מכלוף עריכה: מתן חדד

השבועון "שרלי הבדו", שעשרה מחברי המערכת שלו נרצחו בפיגועים בפריז בינואר השנה, פרסם היום (שלישי) שער ראשון לאחר מתקפת הטרור הנוספת בבירה שהתרחשה בליל שישי האחרון וגבתה את חייהם של 129 בני אדם. בשער החדש של העיתון שייצא לאור מחר נראית דמות של אדם מנוקב מקליעים, ומכל חור פורץ זרם של שמפניה. הדמות אוחזת בבקבוק ובכוס. על גבי השער מופיע כיתוב: "להם יש נשק, שיאכלו חרא, לנו יש שמפניה".

אתמול ביקר שליח וואלה! NEWS במערכת העיתון "שרלי הבדו" לשעבר. במבנה, המרוחק כמה מאות מטרים ממועדון "בטלקאן" שבו אירע הפיגוע בליל שבת, עדיין נותרו "פצעים" – סימני פגיעות קליעים מאותה מתקפה. המערכת אמנם עברה מאז למיקום אחר, אך הרחוב - שנמצא בלב הרובע ה-11 שידוע בתושביו הבוהמיינים, נותר עדיין מוקד עלייה לרגל.

הקריקטורה שעל גבי שער הגיליון החדש הדהדה את האמירות של הקריקטוריסט ג'ואן סטאר, שכתב אחרי האירועים בשישי שפריז "יותר בעניין של חיים מאשר דת". לדבריו, "האמונה שלנו היא במוזיקה! נשיקות! חיים והנאה!".

מגזין שרלי הבדו אחרי הפיגועים בפריז, נובמבר 2015. טוויטר, צילום מסך
שער הגיליון החדש של שרלי הבדו/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully