וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 16.11.15

מי יכסה את עלות הנזקים שנגרמו לתושבי אשקלון בהצפה הראשונה של החורף? ללא מעמד וללא זכויות, כך חיות נשים פלסטיניות רבות שנישאו לגברים בדואים ועברו להתגורר עמם בישראל, סלומון ביטון תורם לקהילה בהתנדבות למרות שהוא בעצמו נכה וההצגה "הפושעים החדשים" מגיעה לערד

מערכת וואלה!

לא מעט נשים מעזה והשטחים נשואות לגברים בדואים ומתגוררות בדרום. לפני יותר מעשור, ובשיאה של מציאות ביטחונית קשה, נחקק חוק האזרחות המטיל מגבלות על נישואים ואיחוד משפחות בין פלסטינים לאזרחים ישראלים במטרה למנוע מעורבות של מי שרכשו מעמד בישראל בפעילות טרור. אלא שהוראת השעה הזו מקפחת ומזניחה את הנשים הללו.

את השיא הארצי של כמות גשם בשעה אחת שברה העיר אשקלון בשבוע שעבר. עבור תושבי העיר שבתיהם הוצפו ורכושם ניזוק לא מדובר בסיבה לגאווה. הם תוהים מדוע העירייה לא נערכה מראש וטיפלה ב??תשתיות הלקויות לקראת החורף ובעיקר הם תוהים מי יממן את עלות הנזקים שנגרמו להם.

תחת ידיו של סלומון ביטון עברו בשנים האחרונות לא מעט חולים, נכי צה"ל, אנשים בעלי צרכים מיוחדים וחיילים. ביטון, מעסה רפואי ונכה בעצמו, עושה רבות למען האחר ועל תרומתו זו קיבל לאחרונה את מגן שר הרווחה למתנדבים מצטיינים. רמי שני פגש את מי שלא נותן למגבלה להפריע לו, להיטיב עם הזולת.

היא זכתה בפרס השחקנית המבטיחה ונבחרה לאחת המשפיעות על התרבות הישראלית, היא זכתה לגלם את ליידי מקבת ובהצגה של תיאטרון הקאמרי "הפושעים החדשים" שתגיע השבוע לערד היא מגלמת נערת ליווי. וכל זה בהתחשב בעובדה שהילדה הכשרונית שגדלה בבאר שבע כלל לא חלמה להיות שחקנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully