וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: שיסה כלבי ציד בגור חזירי בר פצוע; החשוד נעצר

13.11.2015 / 0:32

משטרת רמלה פשטה על ביתו של החשוד, אשר החזיק את הכלבים בתנאים מחפירים במכלאות מאולתרות. בתיעוד קשה שנמסר למשטרה מ"תנו לחיות לחיות", נראה האיש משסה את כלביו בגור חסר האונים. בעמותה הפנו אצבע מאשימה דווקא לרשות הטבע והגנים

צילום: תנו לחיות לחיות, עריכה: יאיר דניאל

בלשי משטרת רמלה פשטו שלשום (רביעי) על בית שבו הוחזקו כלבי ציד, שבעליהם חשוד כי שיסה אותם בגור חזירי בר פצוע. המקרה הקשה תועד בסרטון שהגיע לידי עמותת "תנו לחיות לחיות", וממנה הועבר למשטרה. החשוד נלקח לחקירה בתחנת המשטרה ברמלה והכלבים הועברו למתקן מוגן על פי הוראות חוק צער בעלי חיים.

הבלשים מצאו את הכלבים במצב קשה ביותר כשנכנסו לבית: הם הוחזקו במכלאות מאולתרות וחשוכות על גבי משטחי עץ ובטון שהיו מלוכלכים בצואה וספוגים במים ובשתן. בגלל תנאי החזקתם, הכלבים הוחרמו כבר לפני חצי שנה, אולם הוחזרו לבעליהם לאחר שהאחרון התחייב להחזיק אותם בתנאים נאותים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
45 הרוגים בפיגוע במעוז חיזבאללה בביירות; דאעש קיבל אחריות
כשהמציאות מתעלה על הסצנה שכתבנו: "פאודה" – גרסת בית החולים בחברון
"מפנה דרמטי": ההחלטה שעשויה לסלול את הדרך למינוי נשים לרבות ערים

כלבים מוחזקים בתנאים קשים ברמלה. נובמבר 2015. תנו לחיות לחיות, אתר רשמי
אחד הכלפים שהחרימה המשטרה/אתר רשמי, תנו לחיות לחיות

ב"תנו לחיות לחיות" הפנו אצבע מאשימה לרשות הטבע והגנים. "שימוש בכלבים בציד הוא תופעה אכזרית ופסולה, ובפועל מדובר הלכה למעשה בשיסוי של בעלי חיים אלו באלו. למרבה הזוועה, מי שאחראית לקיומה של התופעה הזאת בישראל היא רשות הטבע והגנים, שמתעקשת להמשיך לתת היתרים לשימוש בכלבים בציד, למרות העדויות הברורות לכך שהכלבים וחיות הבר תוקפים אלו את אלו", נמסר. "אילוף הכלבים נעשה, כפי שרואים בסרטון, באמצעות השיסוי שלהם בחיות הבר. כך, הופכת למעשה רשות הטבע והגנים ללא פחות משותפה למעשים המחרידים והבלתי חוקיים האלו. אנו מבקשים להודות לגורמי האכיפה והחקירה שהיו מעורבים בפעולה המשולבת המוצלחת, שאפשרה את איתור החשוד והחרמת הכלבים, ומקווים שהחקירה תביא למיצוי הדין ולהגשת כתבי אישום חמורים נגד כל המעורבים".

(עדכון ראשון: 22:32)

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
כלבים מוחזקים בתנאים קשים ברמלה. נובמבר 2015. תנו לחיות לחיות, אתר רשמי
הכלבים בעת הפשיטה/אתר רשמי, תנו לחיות לחיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully