וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, הבנתי: הפוסטים שהצטערתם שכתבתם

16.11.2015 / 14:42

ד"ר רן ברץ בוודאי מתחרט על הפוסטים שכתב בעבר בפייסבוק נגד הנשיאים ריבלין ואובמה, ושגרמו לסערה עם מועמדותו לעמוד בראש מערך ההסברה הלאומי. אילו פוסטים גרמו לכותביהם להתחרט? מה האירועים הטראגיים שקרו בעקבותיהם? ומי עשה מזה כסף? צפו ותוכלו לומר: וואלה, הבנתי

עריכה: רן צימט, נועה לוי, מעצב גרפי: אביחי ברוך, תחקיר: נועה שוסטרמן

אם ד"ר רן ברץ לא היה מועמד לעמוד בראש מערך ההסברה הלאומי - ככל הנראה הציבור בישראל לעולם לא היה מתוודע לפוסטים המתלהמים שלו נגד הנשיא רובי ריבלין והנשיא האמריקני ברק אובמה, שהסגירו את מחשבותיו האישיות ואת סגנונו הבוטה. היום ברץ, וראש הממשלה נתניהו שביקש למנותו, בוודאי מצטערים שהפוסטים האלה בכלל באו לעולם.

אבל ברץ רחוק מלהיות לבד: אין-ספור הודעות פומביות ברשת החברתית סיבכו בשנים האחרונות את כותביהן או גרמו להם להצטער על שכתבו אותן, בין אם ברגע שקפצו לפיד, ובין אם שנים אחר כך. דוגמה מוכרת לכך הם הגולשים שממש מצאו עצמם בחדר החקירות בגין איומים או הסתה ברשת החברתית, אחרים נגררו לבתי משפט בגלל תביעות דיבה שהוגשו נגדם בעקבות פוסטים זועמים.

אילו עוד הודעות ברשת גרמו לכותביהן להתחרט? מה האירועים הטראגיים שקרו בעקבותיהן? מי הפוליטיקאים שהביכו את עצמם בפייסבוק? מי עשה מזה כסף? ואיך רני רהב ואייל גולן קשורים לכל זה?
צפו בכתבה ותוכלו לומר: "פוסטים בעייתיים בפייסבוק - וואלה, הבנתי".

לכל הפרקים של וואלה, הבנתי - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully