וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הסתובבה חצי ערומה ברחוב. האם מישהו שם לב?

14.11.2015 / 7:03

אמנית איפור גוף ציירה זוג מכנסי ג'ינס על גופה של דוגמנית בלונדינית, שטיילה יום שלם בהונג קונג בלי שמישהו ישים לב לפריט הלבוש החסר

VIPROOM HK

דוגמנית בלונדינית יצאה לה לטיול רגוע ברחובות הונג קונג. לגופה חולצה לבנה, תיק גב זהוב, מגפונים וזהו. שכחנו משהו? לא, זה כל מה שהיא לובשת. קראתם נכון, מכנסיים לא כלולים ברשימה הזאת. אמנית האיפור סנדרה בקר ציירה ג'ינס על גופה של הדוגמנית ועשתה עבודה ממש טובה, כיוון שאיש לא חשד.

הדוגמנית הסתובבה ברחובות הומים, ערכה קניות ועצרה להביט על עבודות אמנות מבלי שאף אחד מעוברי האורח ישים לב לאישה הערומה לידו. הפעם היחידה בה מישהו עצר להביט בה שוב הייתה כשרכשה כרטיס נסיעה לרכבת.

עקבו אחריי "אסור לפספס" בפייסבוק

דוגמנית הסתובבה ללא מכנסיים יום שלם. דיילי מייל, מערכת וואלה! NEWS
כנראה שזאת ההגדרה המושלמת לסקיני ג'ינס/מערכת וואלה! NEWS, דיילי מייל

כשהדוגמנית שמה לב שמישהו הבחין בתרמית, היא חשפה את חולצתה שחשפה את הכיתוב "No pants are the best pants" (המכנסיים הכי טובים - בלי מכנסיים). באותו רגע אנשים החלו לעצור ולהתגודד סביבה, והיא הפכה לאטרקציה של ממש והצטלמה איתם.

למרבה הפלא, לא מדובר בפעם הראשונה בה ניסוי כזה מתרחש. ניסויים זהים נערכו כבר בניו יורק ובברלין, שם הדוגמנית הצעירה רכבה על סקייטבורד, נסעה ברכבת התחתית וערכה קניות בקניון בלי שאף אחד ישים לב לפריט הלבוש החסר.

עוד באותו נושא

צפו: כיצד הייתם מגיבים לבחורה ערומה ברחוב?

לכתבה המלאה

הנה תוצאות הניסוי בברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully