וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בביצוע מעשים מגונים בשתי ילדות בנות 8 בבת ים

11.11.2015 / 16:40

דמיטרי רובני, תושב העיר בעל עבר פלילי, נעצר בזכות סרטון מצלמות אבטחה שמסרו הורי אחת הילדות למשטרה. על פי החשד, הוא זיהה את הילדות כששבו מבית הספר ותקף אותן מינית. השופט: "נשקפת מהחשוד מסוכנות". צפו בתיעוד

עריכה: יאיר דניאל

מעצרו של דמיטרי רובני, תושב בת ים בן 30 שנעצר אתמול בחשד לביצוע מעשים מגונים בשתי ילדות בנות שמונה, הוארך היום (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים. במהלך הדיון טען חוקר המשטרה, רב-סמל בכיר עמוס מאיר, כי לחשוד עבר פלילי, בין היתר בביצוע מעשה מגונה, וכי התקיפות בוצעו יום אחרי יום במקומות סמוכים ובנסיבות דומות. השופט ירון גת קבע כי עולה חשד סביר כנגד החשוד, ואמר כי "בנסיבות אלו סבורני כי נשקפת מהחשוד מסוכנות".

על פי החשד, רובני זיהה את הילדות כששבו מבית הספר לביתן, אז הוליך אותן לחדר מדרגות ותקף אותן מינית. הוריה של אחת הילדות הגישו לפני כמה ימים תלונה למשטרה, שלה צירפו סרטון ממצלמת אבטחה שתיעד את המקרה. בשל חומרת המקרה הורה מפקד מרחב אילון, ניצב-משנה נתן בוזנה, על הקמת צוות חקירה מיוחד שכלל יחידות מודיעין ובילוש ואת בלשי היחידה הסמויה שפעלו בימים האחרונים באזור שבו אירעו על פי החשד התקיפות. הפעילות הביאה, כאמור, למעצרו של החשוד אתמול.

הובלת עצור באזיקים בבית המשפט. נועם מושקוביץ
הובלת עצור באזיקים בבית המשפט/נועם מושקוביץ

האירועים הקשים גרמו זרעו פניקה בקרב רבים מתושבי העיר, שניסו ללכוד את הפדופיל בעצמם כאשר עדיין הסתובב חופשי. במשטרה מעריכים כי יש ילדות נוספות שהותקפו ולא התלוננו, והם קוראים להורים שיודעים על מקרים דומים להגיע לתחנה ולהגיש תלונה.

עוד בוואלה! NEWS:
השיטה של צה"ל להתמודד עם הקיצוץ: משרתים בשב"כ ובמוסד יוחזרו לצבא
הותקף בבאר שבע כי נחשד כמחבל: "פחדתי על החיים שלי"
זעם בישראל על ההחלטה לסמן מוצרי התנחלויות: "צעד מביש ופרס לטרור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully