וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש בסיני באיום ישיר על ישראל: "מתקרב היום שבו נגיע לאילת"

בסרטון שהפיצה שלוחת הארגון בחצי האי מאיים אחד הפעילים שהלוחמים יפגעו בישראל ויתקפו את העיר הדרומית, בשל "הפשעים" המבוצעים נגד המוסלמים. על צבא מצרים: "עוזר ליהודים"

עריכה: טל רזניק

שלוחת ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בסיני פרסמה הלילה (רביעי) סרטון חדש, שבה היא מאיימת כי תתקוף בקרוב את ישראל, ובפרט את העיר אילת. הדובר בסרטון אומר כי הארגון הולך ומתחזק בחצי האי סיני, ואומר כי "בקרוב מאוד" יגיע ויתקוף את אילת (אותה הוא מכנה בשמה הערבי הקדום "אום רשרש"). הדובר פונה ליהודים, ואומר כי מתקרב המועד שבו הם ישלמו על פשעיהם נגד המוסלמים: "אתם תצטערו על מה שעשיתם". עוד אמר: "אנו נמצאים בפאתי הר הבית בפלסטין, קרובים ליהודים אשר גוזלים את האדמה. יותר מפעם אחת שפכנו כבר את דמם של היהודים במתקפות מפתיעות".

עוד בנושא:
במצרים בטוחים: "תיאוריית הפצצה - מזימה מערבית נגד א-סיסי"
גם רוסיה מודה: ייתכן שהתרסקות המטוס בסיני הייתה פיגוע
ברקע ההתרסקות בסיני: מצרים חיסלה בכיר בדאעש בקהיר

שלוחת דאעש בסיני בסרטון חדש: "נתקוף את אילת בקרוב מאוד". ספק 500
"כבר שפכנו את דמם של היהודים"/ספק 500

כמו כן, הדובר בסרטון תוקף בחריפות את ממשלת מצרים על כך שהיא משתפת פעולה לדבריו עם ישראל ועם ארצות הברית, ומאשים כי פעולותיו של צבא מצרים נגד דאעש בסיני נועדו להגן על ישראל. "הצבא המצרי השפל עוזר ליהודים שמחללים את המקומות הקדושים למוסלמים. זו האמת". עוד מאשים הדובר את הצבא המצרי שהוא מפציץ בלי הבחנה בתי מגורים וילדים בסיני, וטוען כי גם לאחר חודשים של הפצצות אווירות נגד דאעש, הארגון עדיין מצליח לתקוף ולהסיג את הכוחות המצריים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הצבא המצרי מגן על היהודים". אימון של לוחמי דאעש בסיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים התרסק בסיני מטוס נוסעים רוסי שהמריא משארם א-שייח' בדרכו לסנט פטרסבורג, מה שהביא למותם של 224 הנוסעים ואנשי צוות. גורמי החקירה במצרים וברוסיה העריכו כי המטוס התרסק כתוצאה מפצצה שהוטמנה בו, וארגוני ביון במערב מעריכים כי ישנה סבירות גבוהה שארגון דאעש עומד מאחורי התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully