וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעה: איך הפסדתי את הקמפיין ליריב אופנהיימר

בלי שידע, מזכ"ל שלום עכשיו עד אתמול ופרזנטור של חגי ישראל מהיום, לקח את הג'וב לאמיר חצרוני וקיבל את תפקיד המגשר הלאומי. זה לא בגלל שחצרוני נתן גט לציונות, ולא בשל דעותיו הקיצוניות, הכל קשור לבת זוגו הערביה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרטון של קרוב ללב/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהניתם מהפרסומת בכיכובו של יריב אופנהיימר להדלקת נרות חנוכה? מזכ"ל שלום עכשיו עד אתמול ופרזנטור של חגי ישראל מהיום אולי לא יודע שהוא לקח לי את הג'וב. זה לא מפתיע שדבר כזה קורה בצפון קוריאה של המזרח התיכון. אנשים מפוטרים כאן על ימין ועל שמאל רק בגלל עמדותיהם, כשהן חורגות מהקונצנזוס הציוני. אני עצמי איבדתי את מקום עבודתי באוניברסיטת אריאל בגלל דעותיי ה"קיצוניות", אבל את הקמפיין הזה איבדתי – לשם שינוי - לא בגלל שנתתי גט כריתות לציונות אלא משום שיש לי בת זוג ערביה.

לפני מספר שבועות פנה אלי משרד פרסום גדול ושאל אם אני מוכן לככב - בתשלום כמובן - בקמפיין לעמותה שמנסה להיות הגרסה הדתית לאומית של חב"ד ולשכנע חילוניים להדליק נרות חנוכה כדי לא לגמור בגיהינום. עניתי שאם הייתי מוכן לעבוד באוניברסיטה של מתנחלים שמדכאים את העם הפלסטיני ומעכבים את השלום בעבור בצע כסף, אין סיבה שלא ארוקן את הכיס של עובדי אלילים שגורמים נזק בעיקר לעצמם. סגרנו את הדיל בקווים כלליים והיינו אמורים לחתום כעבור מספר ימים, אלא שבינתיים התפוצצה פרשת סין-שירין והזכירה לסרוגים חובבי הנרות שאני לא רק אנטי-ציוני אלא מתבולל עם תעודות. משרד הפרסום מסר לי שהם ממש מצטערים, אבל העמותה הדתית אשר הזמינה את הקמפיין לא יכולה לחיות עם פרזנטור שישן באותה מיטה עם בחורה ערביה, ועוד אומר שהוא אוהב אותה.

כך הסתיימה הקריירה שלי כפרזנטור, והתחילה הקריירה של יריב אופנהיימר. אמנם חבל על הכסף, אבל אם אני צריך לבחור בין חיסול עם ישראל בדרך של נישואי תערובת לבין חלטורה בשו-ביזנס - אני בוחר ללא היסוס בחיסולו של העם היהודי. אילו היה ליהודים קצת שכל, הם היו מבינים שבמקום לשרוד בקושי מפוגרום לפוגרום עדיף להצטרף לנבחרת מנצחת . די מדהים ששורה בלתי נגמרת של קטסטרופות – מהסופות בנגב, דרך אושוויץ, ועד לפיגוע בבית הספר היהודי בטולוז לא הספיקו כדי לשכנע שלא זו הדרך. כנראה שאמונה חזקה מהיגיון, ועם אמונה קשה להתווכח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשכנע חילוניים להדליק נרות חנוכה כדי לא לגמור בגיהינום. מתוך הסרטון של קרוב ללב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני כנראה כבר לא אדליק נרות חנוכה עם המגזר הדתי, אבל מאחר שהם מתעקשים להזמין אותי לחוות את תרבותם החלטנו אני וחברתי להזמין אותם להכיר את תרבותה. רק עשרה ימים מפרידים בין נר שמיני של חנוכה לחג המולד, והדתיים מוזמנים - כמובן אחרי שיסיימו לנקות את החנוכייה – לבוא למיסת חצות וליהנות משירים יפים, אוכל טעים, בגדים אלגנטיים ואפילו תפאורה צבעונית. מה צריך יותר מזה? בניגוד לקדוש ברוך הוא וינון מגל שנוטרים טינה - ישו תמיד מוכן לסלוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully