וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא למסע של 10,000 ק"מ כדי להפתיע את חברתו - וכך היא הגיבה

11.11.2015 / 10:15

בחור החליט לבזבז את חסכונותיו ויצא למסע של 10,000 קילומטרים אחר אהובת נעוריו, כדי להראות לה עד כמה הוא מתגעגע אליה. זה כל כך רומנטי שאפילו אנחנו קצת נעלבנו מהתגובה שלה. צפו במסע הבאמת מרגש שלו - ובתגובה הפחות צפויה שלה

Mathias Skaarup

ואומרים שהרומנטיקה מתה מזמן: מתיאס סקארופ בן ה-19 עשה את המעשה הכי רומנטי ששמענו עליו לאחרונה - ויצא למסע של 10,000 קילומטרים מדנמרק עד לסנטה ברברה, קליפורניה, כדי להפתיע את חברתו, אנה. את המסע המיוחד הזה הוא תיעד בווידאו וסיכם בסרטון קצר ומרגש שפירסם תחת השם "10 אלף קילומטרים כדי לראות אותה".

מתיאס ואנה הכירו לפני 3 שנים בבית הספר התיכון, ובעוד היא טסה להמשיך את לימודיה בקליפורניה - הוא נשאר לחכות לה בקופנהגן, דנמרק. השניים קיימו שיחות ווידאו ב- FaceTime אבל מתיאס הרגיש שזה לא מספיק - ומאחר שגם הוא עומד לצאת להרפתקה חדשה שתמנע מהם להיפגש בחצי השנה הקרובה - הוא החליט לנקוט בצעד אמיץ וספונטני ולטוס להפתיע את חברתו שנמצאת "רק" 10,000 קילומטרים ממנו.

עקבו אחריי "אסור לפספס" בפייסבוק

מסע להפתיע את החברה. צילום מסך
טס 10 אלף קילומטר כדי להפתיע את חברתו. מקנאים בך אנה/צילום מסך

כדי לרכוש כרטיס טיסה לקליפורניה, הוא נאלץ להרחיב את מסגרת האשראי שלו ולבזבז את חסכונותיו. הוא כמובן לא שיתף את אנה בהחלטה הספונטנית שלו, והחליט לתעד גם את הרגע המפתיע בו השניים יפגשו. אחרי מסע מעייף של 22 שעות, מתיאס הגיע לדלת ביתה של אנה והמתין בחיוך גדול שתפתח לו את הדלת. אז מגיעה האכזבה הגדולה באמת - כשבמקום שהיא תקפוץ עליו מהתרגשות ותתעלף בזרועותיו - היא פשוט השתתקה במקום ואמרה לו: "מה לעזאזל אתה עושה פה?". מביך! לבסוף היא התעשתה וניגשה לתת לו נשיקה. כזאת מפרגנת האנה הזאת.

עוד באותו נושא

אהבה כמו בסרטים: הציע נישואין עם הסרטים והסדרות האהובים על בת זוגו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע המפגש ה...מרגש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסע של מתיאס מסתיים כשהוא מחליט להיפרד מאנה ולטוס לישראל למצוא את האחת. סתם, לא. מתיאס ואנה ניצלו את הזמן שנותר להם ביחד ונסעו לגשר שער הזהב המרהיב שבסן פרנסיסקו. "תכננתי את הטיול קצת לפני שטסתי והייתי מאוד חסר סבלנות לפגוש אותה", הוא סיפר ל'דיילי מייל אונליין', "כמעט ושכחתי לצלם את המפגש שלנו. התגובה שלה הייתה כל כך מצחיקה. אנה תמיד כזאת מנומסת, אבל באותו ערב היא לא שלטה על התגובות שלה. מעולם לא שמעתי אותה מדברת ככה". השניים יראו אחד את השני שוב רק במאי 2016 ועד אז הוא מוזמן לבוא להתארח אצלנו בוואלה. נקבל אותו בחיבוקים, נשיקות והתעלפויות רנדומליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו רומנטיקה אמיתית. מתיאס טס להפתיע את חברה שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully