וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מרדף משטרתי נגד כיוון התנועה בנתיבי איילון ב-180 קמ"ש

5.11.2015 / 19:10

נהג שניסה להתחמק מבדיקת שכרות בשבת לפנות בוקר, נחשד כמחבל והשוטרים פתחו במצוד אחריו. המרדף הגיעו לסופו רק כשהנהג התנגש במעקה בטיחות. כתב אישום צפוי להיות מוגש נגדו בקרוב

עריכה: טל רזניק

בסרטון שפורסם היום (חמישי), נראית ניידת משטרה רודפת אחר רכב שנסע נגד כיוון התנועה בנתיבי אילון שבתל אביב. המצוד התקיים ביום שבת לפנות בוקר, משום שהשוטרים חשדו שהנהג הוא מחבל, בעת שבפועל ניסה לחמוק מבדיקת אלכוהול משטרתית. החשוד, כבן 30 מלוד, נסע נגד כיוון התנועה ממחלף השלום עד מחלף קק"ל, עד שהתנגש במעקה בטיחות ונפצע. כעת הוא נמצא במעצר ויוגש נגדו כתב אישום.

לפי החשד, בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, הבחין הנהג בשני מחסומים משטרתיים לבדיקת שכרות נהגים. את המחסומים הציבו שוטרי מרחב ירקון בפיקודו של רב-פקד ניסים אוחיון ליד מגדלי עזריאלי, על דרך מנחם בגין. ככל הנראה כדי להתחמק מהבדיקה עבר החשוד לנתיב הנגדי, חלף על פני המחסומים, פנה לנתיבי איילון והחל לנסוע מדרום לצפון במהירות 180 קמ"ש.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
החשש מתגבר: גם רוסיה בוחנת אם מטען פוצץ במטוס בסיני
חייב כסף? ההסתבכות של חבר הכנסת לשעבר באתיופיה
כשצפרדע צפה: צפו בנזקי ההצפה מהגשם הכבד בירושלים

תיעוד: נמלט מבדיקת אלכוהול ונסע נגד כיוון התנועה באיילון. ספק 500
המרדף נמשך ממחלף השלום ועד מחלף קק"ל/ספק 500

כשהשיגו אותו השוטרים, הם התקרבו אליו בנשקים שלופים ועצרו אותו. רק אז הבינו כי אינו מחבל, אלא ככל הנראה אדם שנמלט משום שנהג שתוי וללא לוחית רישוי. הוא נעצר ופונה לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול רפואי. בחקירתו אכן טען החשוד כי נמלט מהשוטרים מחשש שיקבל דוח על כך שנהג ללא לוחית.

לאחר האירוע הסביר מפקד מרחב ירקון, תת ניצב יהודה דהן, כי חשדם של השוטרים התעורר בשל המצב הביטחוני. "אנו נמצאים בתקופה רגישה בשל החשש מאירועים חבלניים כנגד אזרחים ואנשי כוחות הביטחון. מאחר שלרכב חסרה לוחית רישוי גבר חשדם של השוטרים, והם ביצעו מרדף אחר הנהג", אמר, והוסיף כי מאותה סיבה שלפו את נשקיהם. דהן אף ציין כי "מדובר באירוע חמור שעלול היה להסתיים באסון. נשתמש בכל האמצעים שלרשותנו כדי למצות עם הנהג את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully