וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיתתה אותי": רב מבני ברק מואשם באונס ובמעשי סדום בקטינה

5.11.2015 / 0:03

הרב אליהו דילבסקי מואשם כי החל לבצע בבת קהילתו מעשים מגונים כשהייתה בת 12, והבטיח לה כי "ישמור עליה ויעזור לה". לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוא המשיך בכך עד שהייתה בת 17

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד הרב אליהו דילבסקי בן ה-52 מגבעת שמואל בגין ביצוע אונס ומעשים מגונים בקטינה. הרב מואשם כי החל לבצע את העבירות בילדה כשהייתה בת 12 והמשיך בכך עד שמלאו לה 17. משפחתה נמנתה עם הקהילה שעליה פרס הרב את חסותו. בכתב האישום מיוחסות לדילבסקי גם עבירות של ניסיון למעשה סדום, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, פגיעה בפרטיות והדחה בחקירה.

עוד עולה מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית שמש מפרקליטות מחוז תל אביב, כי דילבסקי מעולם לא הוסמך לרבנות. בתחילה הכחיש הרב את המיוחס לו, אולם לאחר עימות עם המתלוננת הודה במעשים. להגנתו, טען דילבסקי כי המתלוננת הייתה בת יותר מ-16 וכי "פיתתה אותו". יצוין כי הוא ניהל את הישיבה "דרך אמונה" בבני ברק והיה בעל מעמד של רב קהילתי.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הרב אליהו דיבלסקי מבני ברק חשוד בבעילת קטינה מאז שהייתה בת 12
תיעוד: כך סוכל ניסיון לשחד סוהר ולהעביר סמים לאסיר בכלא בדרום
אישום: האמרגן של קובי פרץ הלבין הון בסך עשרות מיליוני שקלים

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
המעשים החלו כבר בשנת 2010/ShutterStock

לפי כתב האישום, החל משנת 2010 התארחו המתלוננת ובני משפחתה אצל דילבסקי ורעייתו בסעודת ליל שבת בישיבה. הוא נאשם כי בכל שבוע עם תום הסעודה הוא ביקש ממנה להיפגש עמו במשרדו, שעה שרעייתו ואמה שהו בעזרת הנשים שבישיבה. במהלך המפגשים, כך נכתב בכתב האישום, הוא הפציר בה לשתף אותו בחייה האישיים ולסמוך עליו, תוך שטען בפניה שהוא יכול לעזור לה בכל דבר ולטפל בה. נוכח מעמדו הרם של דילבסקי בקהילה ולאור היותה קטינה, נענתה המתלוננת להפצרותיו. בנוסף לכך, הוא אסר עליה לכאורה להתראות עם גברים מלבדו ולפתח קשרים חברתיים עם בנות גילה, ואף אמר לה שלא לשתף אף אחד בנוגע ליחסיהם.

לפי האישומים, הנערה פיתחה כלפיו יחסי תלות רגשיים. היחסים הפיזיים בין השניים החלו בליטופים מעל הבגדים, שעליהם אמר דילבסקי כי זהו "חיבוק כמו של אבא" וטען שהדבר "בריא עבורה". הוא נאשם כי נהג לתת לנערה לעשן בעת שביצע בה את זממו, ולעתים השקה אותה באלכוהול. בהמשך, לפי כתב האישום, הוא ביצע בה מעשי סדום ואף אנס אותה.

בסוף שנת 2012, הסיע אותה דילבסקי ברכבו, ובזמן הנסיעה סיפרה לו שהכירה בחור צעיר וכי היא מצויה בקשר עמו. דילבסקי כעס, אמר לה שאינה יכולה לצאת עם בחורים, והסיע אותה לשטח מבודד באזור גבעת שמואל. שם, לפי האישומים, ביצע בה מעשה סדום על אף שהביעה התנגדות וקראה לעזרה.

"איך תרגישי אם אשב בכלא?"

בהמשך, שבועיים לאחר התקרית הקודמת, ביקש דילבסקי מהמתלוננת שתסלח לו, ודרש ממנה לנתק את הקשר עם הבחור איתו התראתה. אז, לכאורה, אנס אותה לראשונה. בהמשך, לאורך כשנתיים וחצי מאז שהייתה בת 15, אנס דילבסקי את הנערה בתדירות של מספר פעמים בשבוע. הדבר נפסק כשהכירה בחור צעיר, ומאחר שידעה כי הרב אסר עליה להיפגש עם גברים, ניתקה את הקשר עמו.

דילבסקי מואשם כי בתקרית נוספת, עקב אחר המתלוננת וחטף ממנה את הטלפון הסלולרי כדי לראות עם מי היא בקשר. כשדרשה אותו בחזרה, הוא תקף אותה ושרט את פניה. הנערה הודיעה לו שבכוונתה להגיש תלונה במשטרה, והוא בתגובה ניסה להניא אותה מכך ואמר: "כולם ידעו שאליהו ישב בבית סוהר על שידול קטינה. איך היית מרגישה עם זה? איזו אכזרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully