וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה ללקוחה: לא עושים משלוח לעוטף עזה כי "יש שם טילים"

4.11.2015 / 19:10

חברת "מובילי דרור" שמבצעת את המשלוחים עבור ענקית הריהוט הודיעה ללקוחה תושבת כפר עזה כי היא מסרבת "להגיע לשטחים". כשהסבירה את הטעות, החליטו לגבות ממנה תוספת של 150 שקלים למשלוח בגלל הסיכון. "עליהם לתקן את הגישה המעוותת"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ניר חן
פתיחת הסניף החדש איקאה קריית אתא. עידו שחם
פתיחת הסניף החדש איקאה קריית אתא/עידו שחם

נירה שפק, תושבת קיבוץ כפר עזה, ערכה השבוע קניות בסניף "איקאה" בראשון לציון. כשסיימה וביקשה לבצע משלוח לביתה שבעוטף עזה, היא הופתעה לגלות ש"מובילי דרור", החברה המבצעת את המשלוחים, לא מוכנה לספק לה את השירות כי היא "לא מגיעה לשטחים". כשהסבירה למובילים את טעותם, שכפר עזה נמצאת בשטח ישראל, קיבלה תשובה מטרידה נוספת שלפיה אי אפשר לעשות משלוח לכפר עזה כי "יש שם טילים".

שפק הביעה תרעומת על התגובה הבלתי-מקובלת, וגילתה שהחברה מוכנה להגיע לשדרות או לנתיבות הסמוכות תמורת 230 שקלים. אחרי שהסבירה שהקיבוץ שלה נמצא מרחק קצר משם, ב"מובילי דרור" התרצו והסכימו לבוא – לא לפני שהעלו את התעריף ב-150 שקלים נוספים "כי זה קרוב לגבול". היא הצליחה לקבל הבטחה שהמשלוח יבוצע, אבל רק בטווח של שבועיים.

"התעריף לכפר עזה היה של 380 שקלים, על אף שגיאוגרפית נתיבות רחוקה יותר", אמרה. בשיחה עם נציג חברת ההובלות הסבירו לה כאמור כי המחיר גבוה יותר בשל הקרבה לגדר המערכת. "במדינת ישראל, לא ייתכן שאזורים כמו עוטף עזה לא יקבלו שרות או 'ייקנסו' על המקום שבו בחרו לגור. אין סיבה שייקח יותר זמן להגיע לעוטף או שיוכפל מחיר המשלוח. אני מצפה ש'מובילי דרור' ואיקאה יתקנו את המעוות". בסופו של דבר, כשהגיע המשלוח, דרשו המובילים 500 שקלים בעבור המשלוח (10% מהעסקה), פי שניים ממה שגובים לתושב שדרות (5% מהעסקה) - כך לטענתה.

תגובת "מובילי דרור": "שותפות 'מובילי דרור' מבצעת את שינוע הטובין ללקוחות איקאה לכל הארץ. עלויות השינוע מופיעות באופן גלוי לעיני כל בדלפקי 'מובילי דרור' בחנויות איקאה כמו גם באתר איקאה".

מאיקאה נמסר בתגובה: "מבירור שערכנו נמסר כי המוצרים סופקו ללקוחה יום לאחר קנייתה וזאת על פי בקשתה. המחירים של הובלת המוצרים מפורסמים באתר האינטרנט ובחנויות הרשת בכל הדלפקים. איקאה תמשיך לספק ולתת שירות מקצועי בכל מקום".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
זיהום האוויר חמור עד פי 20 מיום רגיל
נקלעתם למתקפת זומבים? צה"ל מציע כעזרה את חייליו
בעלי פרופיל 64, תתכוננו: כך יתמודד צה"ל עם קיצור שירות הבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully