וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת בלשכת השר ארדן פרסמה סרטון פוגעני נגד ערבים - ופוטרה

העובדת העלתה לדף הפייסבוק שלה גרסה פוגענית לספר ילדים נודע, שלה קראה "מעשה בחמישה סכינים" ובה תיארה חמישה ילדים ערבים היוצאים לבצע פיגועים. בין היתר, נאמר בסרטון: "לא נורא, ערבי ערל - זה סופו של כל מחבל"

עריכה: גדי וינסטוק

עובדת במשרד לביטחון הפנים פרסמה בדף הפייסבוק הפרטי שלה סרטון שבו גרסה משלה לספר הילדים "מעשה בחמישה בלונים" של הסופרת מרים רוט, ובו סיפרה על חמישה ילדים ערבים – מוחמד, אחמד, מרואן, פטמה וסמיר - המקבלים לידיהם סכינים במקום בלונים. בסרטון הפוגעני, שבו הקריאה העובדת את הסיפור החדש שאותו כינתה "מעשה בחמישה סכינים" במבטא ערבי, היא נראית מתארת כיצד חמש הדמויות שבדתה יוצאות לבצע פיגועים ולבסוף מחוסלות.

בסרטון מצולמת העובדת כשהיא יושבת במשרד הפנים ומקריאה את הסיפור מתוך הטלפון הנייד שלה. "מעשה בחמישה סכינים. אבא של אחמד הביא מתנה, מפלדת אל-חלד – סכין לכל ילד", סיפרה העובדת בסרטון. בהמשך, תיארה כיצד יוצאים חמשת הילדים לשטח מדינת ישראל על מנת לפגוע ביהודים: "יצאו הילדים לרחבי ישראל, רק שעכשיו, כל אחד מחבל. ופתאום – בום טראח, מה קרה? מוחמד נוטרל, מוחמד נורה. לא נורא, ערבי ערל – זה סופו של כל מחבל". ברקע, נשמע ככל הנראה צחוקו של האדם שצילם את הסרטון.

מהמשרד לביטחון הפנים נמסר בתגובה לתקרית: "לאור מכלול נסיבות, העובדת סיימה את תפקידה השבוע".

עוד בוואלה! NEWS:
"חרפה שלטונית": לראשונה - הוועדה המיוחדת פסלה את תקציב הביטחון
על מנוף, בגובה 100 מ': קרב אגרופים לילי בין ימ"מ לחמוש
מטוס ועליו 110 איש הפעיל בלם חירום לפני התנגשות בכלי רכב בנתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully