וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 בני אדם, בהם חיילי צה"ל, נעצרו בחשד לסחר בסמים בשפלה

2.11.2015 / 8:57

בתום חקירה סמויה נעצרו החשודים, בהם גם חיילים בשירות חובה, במעורבות בסחר בסמים מסוגים שונים. במהלך החקירה הפעילו יחד המשטרה ומצ"ח סוכן סמוי שפעל לראשונה זה שנים רבות לאיתור חיילים שסוחרים בסמים מחוץ לבסיסי צה"ל

חיילים מסיירת מטכ"ל מאבטחים את רחובות ירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
על פי החשד, החיילים סיפקו סמים גם לחבריהם בבסיס/נועם מושקוביץ

17 בני אדם, בהם גם חיילי צה"ל, נעצרו הבוקר (שני) בחשד לסחר בסמים. המעצרים התבצעו בתום חקירה שהתנהלה במרחב שפלה ובתחנת רמלה, בשיתוף עם המשטרה הצבאית חוקרת (מצ"ח). שני הגופים הפעילו סוכן סמוי שפעל לראשונה זה שנים רבות לאיתור חיילים שסוחרים בסמים מחוץ לבסיסי צה"ל. הודות לכך, הצליחו החוקרים לבסס ראיות נגד חיילים המשרתים באזור רמלה, שעל פי החשד סחרו בסמים מסוגים שונים ואף סיפקו כאלו לחבריהם לשירות הצבאי. בהמשך היום יובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

רוב החשודים שנעצרו מתגוררים בבאר יעקב, שבסמוך לראשון לציון. כמו כן, נוסף אליהם עוכבו לחקירה שישה בני אדם שנחשדו כי קנו מהחשודים את החומרים האסורים.

מפקד מרחב שפלה, תת-ניצב יהודה בן עטר, אמר היום כי "מדובר בעבירות חמורות שגוררות איתן מטבע הדברים עבירות נלוות". לדבריו, "החקירה בראשיתה והמשטרה תמצא את החקירה ואת הדין עם העבריינים ותשאף להגשת כתבי אישום כנגד החשודים".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה פשטה על בתיהם של בכירים ב"נתיבי ישראל" החשודים בשוחד
ארדואן על ניצחונו: "העם הטורקי בחר ביציבות וביטחון"
תיעוד מזעזע: אב מאבו גוש דחף את בתו לדלי וסגר אותו "כדי לחנכה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully