וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף באיילון: נהג ניסה לחמוק מבדיקת אלכוהול - ונחשד כמחבל

31.10.2015 / 20:00

השוטרים חשדו כי הנהג, תושב לוד בן 30, נמלט מהם מפני שהוא מחבל. לכן, פתחו במרדף אחריו בתל אביב, נגד כיוון התנועה. המרדף הסתיים כשהחשוד התנגש במעקה בטיחות ונפצע. הוא נעצר ופונה לבית החולים איכילוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד התחמק מבדיקת שכרות. נתיבי איילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה פתחה הלילה (שבת) במרדף בנתיבי איילון בתל אביב אחר צעיר בן 30 בחשד כי הוא מחבל - בעוד הצעיר ניסה לחמוק מבדיקת אלכוהול משטרתית. בניסיון להתחמק מהשוטרים נסע החשוד נגד כיוון התנועה, ממחלף השלום ועד מחלף קק"ל, עד שהתנגש במעקה בטיחות ונפצע. הוא פונה לבית החולים איכילוב ובשעות הערב יובא בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו.

לפי החשד, בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, הבחין הנהג, תושב לוד, במחסום משטרתי לבדיקת שכרות נהגים שהציבו שוטרי מרחב ירקון בפיקודו של רב-פקד ניסים אוחיון במחלף השלום. בניסיון להתחמק מביקורת השוטרים, עבר לנתיב הנגדי ונסע נגד כיוון התנועה לאורך קילומטרים רבים. כשהשיגו אותו השוטרים, התקרבו אליו בנשקים שלופים ועצרו אותו. רק אז הבינו כי אינו מחבל, אלא ככל הנראה אדם שנמלט משום שנהג שתוי וללא לוחית רישוי. בחקירתו אכן טען החשוד כי נמלט מהשוטרים מחשש שיקבל דוח על כך שנהג ללא לוחית.

גורם במשטרה הסביר את החלטת השוטרים שנכחו במקום לפתוח במרדף. "לרכב לא היו לוחיות רישוי, ותנועתו עוררה את החשד שמדובר ברכב של מחבלים. לכן, ניהלנו מרדף אחריו נגד כיוון התנועה, בכביש המהיר העמוס ביותר בישראל", אמר.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
דאעש קיבל אחריות על הפלת המטוס בסיני; מומחים: "זו תקלה טכנית"
חסימות בתל אביב לקראת העצרת לרצח רבין; פעילי הגז ימחו נגד קלינטון
סרטון חדש של חמאס: כך נחדור ונשתלט על יישובים ישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully