וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אליהו דיבלסקי מבני ברק חשוד בבעילת קטינה מאז שהייתה בת 12

29.10.2015 / 15:19

דיבלסקי, רב של קהילה בת כמה עשרות אנשים, נעצר בחשד שאנס נערה, היום בת 17, במשך חמש שנים. הנערה התלוננה כי הרב הבטיח שיעזור לה וביצע בה את זממו. במשטרה חושדים כי ישנן נערות נוספות שנפלו קורבן למעשיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב דיבלסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב אליהו דיבלסקי, רב קהילה בבני ברק שלו עשרות חסידים, חשוד בבעילת קטינה במשך חמש שנים, מאז שהייתה בת 12 - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. בנוסף חשוד הרב בתקיפה ובאיומים. דיבלסקי נעצר בתחילת השבוע לאחר שהנערה, שהיום בת 17, התלוננה בפני גורמי רווחה על התנהגותו. בתלונתה טענה הנערה כי הרב הבטיח שיטפל בה ויעזור לה, ולכאורה ניצל את תלותה בו. היא הביעה חשש כי הוא מבצע את המעשים גם בנערות אחרות, ומשטרת מרחב דן קוראת להן להגיע ולהתלונן.

במהלך חקירתו במשטרה הכחיש דיבלסקי את המיוחס לו, אולם חוקרי המשטרה בפיקודו של ניצב משנה שמעון לביא הצליחו לאסוף די ראיות הקושרות אותו למקרה. מאוחר יותר קשר את עצמו דיבלסקי לחלק מהעבירות וטען כי אין פסול במעשיו.

עוד בוואלה! NEWS:
מסתמן: מחר יוגש כתב אישום נגד המחבל בן ה-13 מהפיגוע בפסגת זאב
מומחה מסביר: כך תקבלו פיצויים בגין נזקי הסערה
שינוי היסטורי: סין תאפשר למשפחות לגדל שני ילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב מבנימין שנעצר באוגוסט האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבועות האחרונים אירעו כמה מקרים נוספים שבהם התלוננו נערות מהציבור החרדי על כך שרבנים ביצעו בהן מעשים מגונים. לפני שלושה שבועות נעצר הרב שמעון עמר מאופקים בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בנשות קהילתו. על פי חקירת המשטרה, ביצע הרב מעשים מגונים ומעשי סדום בשלוש קטינות שהיום הן בגירות. החקירה נפתחה בעקבות תלונות של שתיים מתושבות העיר.

באוגוסט האחרון נעצר רב קהילה באחת ההתנחלויות בשטח המועצה האזורית בנימין בחשד שביצע מעשים מגונים בכמה נשים שהגיעו עליו לטיפול. החקירה החלה לאחר ששתי נשים טענו להטרדה מצד הרב במהלך טיפול למציאת זיווג. מתלונתן עולה כי במהלך הטיפול ביקש מהן הרב להתפשט וללבוש חלוק. לאחר מכן, כך נטען, ביקש לכרוך חבל סביבן ותוך כדי נגע באזורים אינטימיים בגופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully