וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהצד השני: ניצב מני יצחקי העיד בבית המשפט לטובת ניסו שחם

יהושע בריינר

29.10.2015 / 3:15

ראש אגף החקירות והמודיעין, שבדרך כלל מעמיד את העבריינים לדין, העיד לטובתו של שחם, שמואשם בהטרדה מינית של שוטרות, במסגרת פרשת ההגנה במשפטו. "לא ידעתי על קשר מיני בין שחם למי מהשוטרות"

ראיון עם מני יצחקי בפאנל - ועידת המשפט. בן קלמר
הגיע להעיד. יצחקי/בן קלמר

ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, הגיע אתמול (רביעי) להעיד במסגרת משפטו של ניצב בדימוס ניסו שחם, המואשם בעבירות מין והפרת אמונים. ניצב יצחק, שמעמיד לדין עבריינים ביומיום שלו, מצא עצמו נאלץ להגן על שחם בדוכן העדים כשהוא בלבוש אזרחי. הוא הובא לעדות על מנת לחזק את טענתו של שחם, לפיה קידומי שוטרים והטבות שניתנו להם לא היו על בסיס היכרות אישית אלא מקצועית, בניגוד לטענת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), לפיה שחם קידם שוטרות שעמן היה לו רומן.

ניצב בדימוס ניסו שחם, בית משפט השלום תל אביב, 2 בספטמבר 2015. ניב אהרונסון
משפט בשלבי סיום. שחם/ניב אהרונסון

"ההיכרות שלי עם שחם הייתה כשהחדרנו אותו כסוכן לרצועת עזה", סיפר יצחקי ששירת תחת שחם כשזה היה סגן מפקד מרחב דוד בירושלים, ולאחר מכן שימש כסגנו כשהיה מפקד מחוז ירושלים. "הייתה ל-א' דלת פתוחה אצל ניסו", סיפר יצחקי, "היא הייתה נכנסת אליו להראות לו תכניות שונות. היא הרגישה עם ביטחון בדיונים אצלי. אני לא ידעתי על קשר מיני בין שחם למי מהשוטרות". בסיום עדותו אמר יצחקי כי התייצב להעיד במסגרת החוק לאחר שהתקבל זימון כדין.

משפטו של שחם נמצא כעת בשלבי סיום, וכך גם פרשת ההגנה. שופט בית המשפט המחוזי בני שגיא צפוי לשמוע בשבועות הקרובים את סיכומי הצדדים, וייתן את הכרעת הדין בחודשים הקרובים. שחם מואשם, בין היתר, בעבירות של הפרת אמונים, מעשה מגונה והטרדה מינית בשתי שוטרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully