וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערבייה שנופפה בסכין בעפולה - לא תואשם בניסיון פיגוע

28.10.2015 / 0:55

אף שההחלטה עדיין לא סופית, בפרקליטות מחוז צפון לא מצליחים לבסס תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד תושבת נצרת שנחשדה כמחבלת ונורתה בתחנה המרכזית בעיר. האישה נפצעה באורח בינוני מירי כוחות הביטחון במקום

צילום מסך

פרקליטות מחוז צפון סבורה כי האישה הפלסטינית שנחשדה כמחבלת בתחנה המרכזית בעפולה ונורתה על ידי הכוחות במקום לא התכוונה לבצע פיגוע ולכן ככל הנראה לא תואשם בניסיון פיגוע. בפרקליטות, נכון ליום שלישי, טרם נפלה החלטה, אולם מסתמן כי לא ניתן לבסס תשתית ראייתית להגשת כתב אישום שיטען כי היא אכן באה לפגוע ביושבי התחנה.

היום עאבד תגיע לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה. לפי פרסום בחדשות 2, ממצאי החקירה העלו כי איסרא עאבד, ייתכן מעורערת בנפשה, קיוותה שאנשי כוחות הביטחון יירו בה ויביאו בכך למותה.

עאבד בת ה-30 ואם לילדה מנצרת לקחה סכין מביתה נכנסה לתחנה המרכזית, נעמדה ליד צעיר חרדי ולא ניסתה לפגוע בו אף שהייתה יכולה. היא התקדמה לעבר הכוחות שנעמדו סביבה וצעקה "טרוריסטים". בתגובה, הם ירו בה לכיוון הרגליים והיא נפצעה באורח בינוני.

לקריאה נוספת:
הפלסטינים על המחבלת בעפולה: "השתילו לידה את הסכין, חפה מפשע"
המחבלת מעפולה: תושבת נצרת בת 30 ואם לילדה

הפלסטינים: סכין נזרקה סמוך לצעירה מנצרת לאחר שנורתה על ידי כוחות הביטחון. צילום מסך
הפלסטינים: סכין נזרקה סמוך לצעירה מנצרת לאחר שנורתה על ידי כוחות הביטחון/צילום מסך

אביה, שייח זידאן עאבד, אמר בעבר כי כוחות הביטחון יכולים היו להימנע מלירות בה. "היה ביכולתם לבחור בדרך אחרת כדי להשתלט על המצב. כל העולם רואה את ההבדל בהתמודדות עם המצב בין ערבים ויהודים", אמר עאבד, אימאם מתון שקרא להפסקת שפיכות הדמים. הוא הוסיף: "אף אחד לא זוכר את אותו הרוצח שהרג את רבין. הוא נמצא בכלא חי ובועט, וככל הנראה לא נפגע אפילו ממכה אחת. בניגוד אליו, אישה חפה מפשע עומדת במקום, כולם ראו את התמונה והסרטון. רוצח רבין לא נפגע, בעוד שאדם שלא עשה דבר נפגע".

חבר הכנסת יוסף ג'בארין מהרשימה המשותפת פרסם תגובה להחלטת הפרקליטות והפרסום בערוץ 2 לפיו השוטרים שירו בה לא יועמדו לדין. "ההחלטה שלא להעמיד לדין את השוטרים שירו שישה כדורים באיסרא עאבד, מעניקה אור ירוק לשוטרים אחרים לירות ללא הצדקה ונותנת הכשר למדיניות היד הקלה על ההדק. כל מי שראה את הסרטון רואה שלא נשקפה כל סכנה לשוטרים או לסביבה שמצדיקה ירי, רק בנס הירי לא הסתיים במותה של אסראא. נפעל להגשת ערעור על ההחלטה המגמתית והשגויה הזו".

(עדכון ראשון: 21:15)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נסיון פיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בעפולה. אוקטובר 2015. חטיבת דובר המשטרה
הסכין של האישה/חטיבת דובר המשטרה
  • עוד באותו נושא:
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully