וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בהנהגה הפלסטינית: קטטה והשלכת בקבוקים בישיבה על גל הטרור

24.10.2015 / 13:00

ויכוח אלים פרץ בין שני חברים בהנהגת הפתח סביב סוגיית הגעתם של הפלסטינים למוקדי חיכוך עם צה"ל. עימות נוסף נרשם בין אבו מאזן ויו"ר התאחדות הכדורגל, שמתעקש לקיים את המשחק עם נבחרת סעודיה ברמאללה, בניגוד לעמדת יו"ר הרשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישיבת הוועדה המרכזית בזמנים רגועים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סערה בישיבת פתח: בכירים בהנהגת הארגון התקוטטו זה עם זה והשליכו אחד על השני בקבוקי מים במהלך ישיבתם ברמאללה ביום רביעי האחרון - כך דיווח האתר הפלסטיני דוניא אל-ווטן. על פי הדיווח, במהלך הפגישה של הוועדה המרכזית - הגוף הבכיר ביותר של הפתח, פרץ עימות הנוגע לגל הטרור האחרון, לאחר שיו"ר הרשות אבו מאזן אמר שההגעה של פלסטינים לנקודות חיכוך עם צה"ל צריכה להיפסק לנוכח הפגיעה בחפים מפשע. אבו מאזן טען כי כבר עתה הסוגיה הפלסטינית חזרה לכותרות ולמרכז סדר היום העולמי.

בתגובה, אחד מחברי הוועדה, מחמוד אל-עלול, האחראי על התנזים - צעירי הארגון, אמר כי האירועים הללו נמצאים בשליטה של ארגונו. חבר הוועדה תאופיק טיראווי קטע את דבריו ואמר: "מי אמר שהם אחראים?", ובין השניים פרץ ויכוח חריף שגלש להשלכת בקבוקי וכוסות מים זה על זה. בנוסף, בעקבות העימות התפטר טיראווי מהוועדה להכנת הכינוס הכללי השביעי של הפתח, שצפוי להיערך בחודשים הקרובים.

עוד בוואלה! NEWS:
חמאס רוצה להוביל את ה"אינתיפאדה" - אך מתרחק מפיגועי התאבדות
"מפחיד, אבל אסור לוותר": מסע לאורך כביש הדמים של הגדה המערבית
בזמן שהקואליציה ב"עוצר טיסות" - באופוזיציה חוגגים

אבו מאזן באו"ם. רויטרס
תומך בקיום משחק הכדורגל בסעודיה. אבו מאזן/רויטרס

כמו כן, האתר מדווח על משבר ביחסים בין יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, חבר הוועדה המרכזית אף הוא, לבין אבו מאזן. מחלוקת זו נסובה סביב משחק הכדורגל המתוכנן בין הנבחרת הפלסטינית לזו הסעודית. בעוד רג'וב דורש לקיים את המשחק הכדורגל ברמאללה, או בכל מקום אחר בגדה, הסעודים טוענים כי יהיה זה מעין נירמול היחסים עם ישראל, ולפיכך עומדים על כך שהמשחק יתקיים בסעודיה.

רג'וב, שאף החרים את הפגישה האחרונה של הוועדה המרכזית, קיים מסיבת עיתונאים בנושא והודיע שהרשות הפלסטינית דורשת את קיום המשחק בגדה ולא בחו"ל. אולם אז התערב אבו מאזן, סתר את דבריו, והודיע כי יש להיעתר לדרישה הסעודית. הדבר הוביל למשבר קשה בין רג'וב ויו"ר הרשות, שגם כך רואה ברג'וב כמי שמנסה לסמן עצמו כאחד מיורשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully