וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שירי הלל למחבלים": שימוע למנהלת ולמורה שהסיתו נגד צה"ל

משה שטינמץ

21.10.2015 / 9:51

ממידע שהגיע לידי משרד החינוך התברר כי בבית ספר יסודי בבית חנינא שבמזרח ירושלים מתקיימת פעילות הסתה אנטי-ישראלית. בין היתר עלה כי במהלך מחזה שהועלה שם הוצג חייל רוצח ילד פלסטיני. בנט: "זה הדלק של מכונת הטרור"

עריכה: גדי וינסטוק

מנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן זימנה אתמול (שלישי) מנהלת ומורה מבית הספר היסודי בבית חנינא שבמזרח ירושלים לשימוע בחשד להסתה ולעידוד אלימות נגד חיילי צה"ל. השימוע יתקיים בימים הקרובים.

ההחלטה על זימון השתיים לשימוע התקבלה אחרי שבימים האחרונים התקבל במשרד החינוך מידע שלפיו מתקיימת בבית הספר שבמזרח ירושלים פעילות שמהווה לכאורה תעמולה פוליטית אסורה, לצד הסתה ועידוד לאלימות. לפי המשרד, בפעילות זו "יש כדי להשפיע השפעה מזיקה על תלמידים".

מבדיקה שערך המשרד בעניין נמצא, בין היתר, כי במהלך הצגה שהתקיימה לאחרונה בבית הספר הוצג חייל צה"ל כ"אדם אלים ורצחני היורה בילד פלסטיני". עוד התברר כי התלמידים בבית הספר "שרו שירי הלל והניפו את תמונותיהם של מחבלים אשר ביצעו פיגועים נגד יהודים", נמסר מהמשרד.

שר החינוך נפתלי בנט התייחס לממצאים והודיע כי יפעל נגד המעורבים. "דיברנו מספיק על הסתה - הגיע הזמן לפעול. האירוע המזעזע בבית הספר הוא הדלק של מכונת הטרור, וזה הדבר הכי רחוק שיש מחינוך. אני מרחם על הורים אשר מוחאים כפיים לילדיהם המדמים הוצאה להורג, אך אנשי החינוך שהתירו את המחזה יטופלו ללא הנחות".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
"לא יישארו פה יהודים": בצל גל הטרור - כ-80 עצורים בחשד להסתה בפייסבוק
"הוא אמר לי - 'אני הסיוט שלך'": עלייה במקרי אלימות של פקחי הגירה
ראש ממשלת קנדה הנבחר לאובמה: נפסיק להשתתף בתקיפות נגד דאעש

שר החינוך נפתלי בנט, ישיבת סיעת הבית היהודי, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
"דיברנו מספיק על הסתה - הגיע הזמן לפעול". בנט/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully