וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | התקשר לתחנת הטלוויזיה והודה: "אנסתי ורצחתי את שכנתי"

20.10.2015 / 15:59

קרי אן בת ה-13 נרצחה לפני 33 שנים. איש לא הועמד לדין, ומשפחתה כבר השלימה עם כך שהרוצח לעולם לא יימצא. עד עכשיו. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ב-1982 נעלמה קרי אן ג'ופק בת ה-13. היא הייתה בדרכה מבית הספר, אבל מעולם לא הגיעה הביתה. החיפושים הרבים לא הניבו דבר, עד ששנה לאחר מכן, קבלן שעבד באחד מבתי השכונה, נתקל בגולגולת אדם. זו הייתה קרי אן.

משטרת מילווקי לא הצליחה לגבש די ראיות כדי להעמיד מישהו לדין והחקירה נזנחה. השבוע, 33 שנים אחרי, זכתה המשפחה לקצת נחת, לאחר ששכן שלהם צלצל לתחנת הטלוויזיה המקומית כדי לספר מה באמת קרה באותו לילה.

השכן, חוזה פריירה שהיה אז בן 16, סיפר שבאותו יום קרי אן הלכה למסיבה של חברים בשכונה. שם, הם שתו לשוכרה, והוא ניסה לשכנע אותה לרדת אתו למרתף. קרי אן סירבה, והוא בתגובה דחף אותה במדרגות. מהנפילה היא שברה את צווארה. פריירה, חשב שהיא מחוסרת הכרה ואנס אותה. אחר כך, כשהבין שהיא מתה, הוא קבר אותה מתחת למרפסת הבית. השבוע, הוא צלצל לתחנת הטלוויזיה במילווקי וסיפר לכתב על הפשע הקשה בפרטי פרטים. זמן קצר לאחר מכן הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום. אם יורשע, הוא צפוי לעונש של עד 20 שנות מאסר.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully