וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ההסלמה הביטחונית: מזכ"ל האו"ם יגיע היום לביקור בזק בישראל

20.10.2015 / 7:00

במהלך ביקורו ידון באן קי מון עם ראש הממשלה נתניהו בדרכים להרגעת המצב בשטח. בנוסף, ייפגש גם עם אבו מאזן. לקראת בואו פרסם סרטון קצר שבו הוא קורא לישראלים ופלסטינים לפעול להרגעת הרוחות והפסקת האלימות. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, יגיע היום (שלישי) לביקור בזק בישראל וייפגש עם ראש הממשלה נתניהו, זאת על רקע ההסלמה הביטחונית של שלושת השבועות האחרונים. המזכ"ל ידון עם ראש הממשלה בדרכים להרגעת המצב בשטח.

הביקור של באן לא תוכנן מראש, והודעה ראשונית לגביו פורסמה רק במהלך הלילה. באן פרסם לקראת הביקור סרטון וידאו קצר בו הוא קורא לישראלים ופלסטינים לפעול להרגעת הרוחות והפסקת האלימות. במהלך ביקורו צפוי מזכ"ל האו"ם להיפגש גם עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

רה"מ נתניהו נפגש עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון בירושלים. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
באן קי מון ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

שגריר ישראל החדש באו"ם, דני דנון, שנמצע כבר בניו יורק ונכנס לתפקיד, יגיע לישראל כדי ללוות את הביקור. טרם המראתו אמר דנון כי הוא מצפה מהמזכ"ל "לצאת בקול ברור נגד ההסתה לאלימות של ההנהגה הפלסטינית". דנון אמור היה לפגוש את המזכ"ל בכל מקרה מחר כדי לקבל ממנו אישור רשמי להסמכתו כשגריר ישראל בארגון.

לאחר שובו של המזכ"ל באן לניו יורק, צפוי ביום חמישי בבוקר דיון חירום של מועצת הביטחון של האו"ם על המצב באזורנו. ישראל פועלת יחד עם ארצות הברית כדי למנוע הצבעה במהלך הדיון הזה על הצעתה של צרפת להציב משקיפים בינלאומיים בהר הבית. לקראת הדיון, ראש הממשלה נתניהו צפוי להיפגש גם עם שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, במהלך ביקור בזק לברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully