וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים בהלם: עיר מסתורית נצפתה מרחפת בשמיים

20.10.2015 / 11:28

אזרחי סין מנסים להבין מהו הסיפור האמיתי מאחורי עיר הרפאים הענקית שהופיעה מבעד לעננים - כשרבים מאמינים שמדובר בפרויקט סודי של נאס"א שמטרתו לדמות פלישת חייזרים לכדור הארץ. למישהו יש הסבר הגיוני יותר?

עיר מסתורית נצפתה מרחפת בשמי סין/יוטיוב

תיעוד יוצא דופן של מה שנראה כמו עיר מסתורית מרחפת בשמי סין פורסם השבוע ברחבי המדינה והוביל אנשים להאמין שמדובר במסר מחייזרים או בחשיפה ראשונה לפרויקט סודי של נאס"א - או כל דבר אחר שהוא לא הסבר מדעי הגיוני יותר כמו זה שנתנו מדענים שצפו בתופעה.

בסרטון הקצר נראים גורדי שחקים כהים המתנשאים מעל העננים באזורי ג'יאנגשי ופושאן שבסין. על פי הדיווחים, אלפים הבחינו בעיר המסתורית מרחפת בשמיים - אם כי באופן די מפתיע רק סרטון אחד עשה את דרכו לרשת. החוקרים דחו את ההשערה שמדובר בתופעה על טבעית כולשהי וטענו שמדובר באשליה אופטית הידועה בשם פאטה מורגנה, חזיון תעתועים שנוצר כשקרני אור חוצים שכבות אוויר בטמפרטורות שונות.

עיר מסתורית מרחפת בשמי סין. יוטיוב, צילום מסך
אולי זו אטלנטיס? (צילום מסך, יוטיוב)/צילום מסך, יוטיוב

כמו שכבר הצלחתם להבין, ההסבר המדעי לא הצליח למנוע את מבול תיאוריות הקונספירציה שהגיעו עם הסרטון הזה. יש שמאמינים שהעיר הזאת היא עדות קיימת ליקום מקביל, אחרים מאמינים שמדובר במסר מחייזרים - ודעה משונה אחרת, שאחראי לה ערוץ היוטיוב "Paranormal Crucible", טוענת שנאס"א מבצעת בדיקות בפרויקט סודי הנקרא "Blue Bean", שמטרתו לדמות פלישת חייזרים או את הופעתו השנייה של ישו דרך הולוגרמות.

עוד באותו נושא

מהו היצור המסתורי שנשטף אל חופי יפן אחרי הצונאמי?

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully