וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תסריט אימה": שני תינוקות הושארו לבד בבית, אחד כמעט נפל מהחלון

16.10.2015 / 2:45

ילד שעמד על אדן החלון בקומה רביעית בבניין דירות באשקלון גרם למהומה רבה. כוחות המשטרה ולוחמי האש פרצו לדירה על מנת לחלצו וגילו שגם אחיו הפעוט לבד בבית. נבחנת אפשרות לחקירת ההורים בגין רשלנות. "תרחיש מטורף"

לוחמי האש והשוטרים הצילו שני תינוקות שעמדו על אדן החלון בקומה הרביעית באשקלון. אוקטובר 2015. דוברות כב"ה
"רצתי לילד, חיבקתי אותו חזק והורדתי אותו מהחלון". לוחמי האש עם התינוקות שחולצו/דוברות כב"ה

מחזה יוצא דופן נגלה לעיניהם של שוטרי הסיור של משטרת אשקלון שהגיעו לדירה בעיר: ילד קטן עמד על אדן החלון בקומה רביעית בבניין מגורים ברחוב אליעזר מילרוד. שוטרי הסיור הזעיקו סיוע של לוחמי אש ושוטרים מתחנת אשדוד שחילצו את הפעוט. אלא שאז הם גילו שהילד לא הושאר לבדו בבית - גם אחיו התינוק נותר בדירה, כשהוריהם אינם נמצאים.

"כשהגענו, הבנו שנשקפת לילד הקטן סכנת חיים של ממש", סיפרו שוטרי הסיור. "ניסינו להרגיע אותו, ובמקביל עלינו לדירה במהירות. הדירה הייתה נעולה ונראה היה שבעלי הדירה לא נמצאים בבית". לוחמי האש שהגיעו למקום ראו שהילד מנסה לקפוץ מהחלון. סביב הבניין כבר התאספו בני אדם רבים והמולה הייתה ברחוב.

עוד בוואלה! NEWS:
המחבל בן ה-13 הודה: "באתי עם בן דוד שלי לדקור יהודים"
בצעד חריג: צו מעצר מנהלי לישראלית מהצפון שאיימה "להיות שהידית"
5 חברות חדשות במועצת הביטחון: אוקראינה ורוסיה ראש בראש

לוחמי האש והשוטרים הצילו שני תינוקות שעמדו על אדן החלון בקומה הרביעית באשקלון. אוקטובר 2015. דוברות כב"ה
"הכל קרה במהירות ובשקט". הבניין באשקלון שעל אדן החלון שלו עמד הילד/דוברות כב"ה

"חשבתי שאני בתסריט אימה", שיחזר מפקד צוות לוחמי האש רס"ר רותם דדון. "רצנו במדרגות עם פורץ דלתות, והתפללנו שהילד לא ייפול. כשהגענו לדלת פעלנו בזריזות אבל בשקט מוחלט, כשהמשטרה פועלת לנטרול הרעש בחוץ וצעקות האנשים, על מנת שהילד לא ייבהל וייפול". רס"ר דדון סיפר כי בסופו של דבר, הצליח הצוות לפתוח את הדלת ולהוריד את הילד מאדן החלון. "רצתי לילד במהירות, חיבקתי אותו חזק והורדתי אותו מהחלון כשאני מביט בו ומאושר שהוא בידיים שלי ולא נפל למטה".

אלא שאז, כאמור, לא הסתיים האירוע. כשכוחות לוחמי האש פרצו לבית – הם זיהו תינוק כבן שמונה חודשים לבדו בתוך מיטת תינוקות, כאשר פרט לילד ולתינוק – אין אף אחד נוסף בבית. "זה תרחיש מטורף", אמרה נינה, לוחמת אש שנכנסה לדירה יחד עם רס"ר דדון. "הכל קרה במהירות ובשקט. מה היה קורה חלילה אם האזרחים שדיווחו לא היו ערניים?".

במשך כ-20 דקות שהו לוחמי האש והשוטרים עם הילד הקטן והתינוק עד לחזרת הוריהם ההמומים לדירה. למקום הוזמנה עובדת סוציאלית, ובבדיקה התברר כי ההורים אזרחי אריתריאה, בעלי אישורי שהייה בישראל. במשטרה בוחנים פתיחת חקירה בגין רשלנות נגד ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully