וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גל הטרור: הקרן לידידות הודיעה על סיוע למשפחות הנפגעים

בהתייעצות עם בכירי המשרד לביטחון הפנים, הוחלט על הקמת קרן חירום שתספק מענקים בסך 4,000 שקלים למשפחות הפצועים וההרוגים בפיגועים בגל הטרור הנוכחי, כדי לסייע בשיקום נפשי ואובדן ימי עבודה

הלווייתו של ישעיהו קרישבסקי, ירושלים. נועם מושקוביץ
הלווייתו של ישעיהו קרישובסקי, שנרצח בפיגוע אתמול בירושלים/נועם מושקוביץ

הקרן לידידות, בראשות הרב יחיאל אקשטיין, החליטה על הקמת קרן חירום שתספק מענקים בסך 4,000 שקלים לכל למשפחות הפצועים וההרוגים באירועי הטרור האחרונים. ההחלטה התקבלה בהתייעצות עם השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, ובכירי משרדו. המענקים יוענקו מידית על פי הפניית המשרד על מנת לאפשר למשפחות להתמודד עם הפגיעה ושלל הוצאות הנגרמות בעקבותיה כגון צורך בהסעות לבית החולים, אובדן ימי עבודה של הפצוע ובני משפחתו, מימון מטפלים ופסיכולוגים.

כמו כן, בכירי המשרד ממשיכים בדיונים עם נציגי הקרן על סיוע נוסף לתגבור וחיזוק מערך הביטחון עקב ההסלמה המתמשכת מול הפלסטינים. נשיא הקרן לידידות, הרב אקשטיין, אמר הערב כי "גל הטרור המתמשך מוביל לנפגעים רבים אשר מסלול חייהם הנורמלי נקטע בפתאומיות והם ומשפחותיהם נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה וקשה עד לשיקומם. התמודדות זו טומנת בחובה הוצאות כספיות משמעותיות ואנו מבקשים לסייע כחלק ממחויבותנו לביטחון אזרחי ישראל בשעת חירום. אנו מבקשים להודות לאלפי תומכים נוצרים ברחבי העולם שמתגייסים תמיד לסייע לאזרחי ישראל בשעות קשות ומזכירים לכולנו שאנו לא לבד".

הרב יחיאל אקשטיין נשיא הקרן לידידות שתרם לבית"ר ירושלים. מגד גוזני
ראש הקרן לידידות, הרב אקשטיין/מגד גוזני

הקרן לידידות היא הארגון הפילנתרופי הגדול בישראל. בשנים האחרונות הקרן עומדת בחזית הסיוע להתמודדות האזרחית עם מצבי חירום והשקיעה עשרות מיליוני דולרים בחיזוק כוחות ההצלה, בתי החולים, מערך המקלטים והסיוע לאזרחים בשעת חירום. בין היתר שיפצה הקרן מעל ל-5,000 מקלטים ברחבי הארץ, הקימה מעל ל-50 מרכזי חירום ברשויות המקומיות, דאגה למיגון בתי חולים, תרמה שבעה מכשירי MRI וציוד טראומה מציל חיים ועוד. הקרן לידידות פועלת בזכות תרומותיהם של מיליון וחצי תורמים נוצרים ברחבי העולם ותרמה עד כה מעל לשני מיליארד שקלים לרווחתם וביטחונם של אזרחי ישראל ויהודים במצוקה ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully