וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בבירה: פלסטיני לבוש מדים ניסה לדקור כוח מג"ב - וחוסל

יהושע בריינר ויוסי אלי

14.10.2015 / 17:36

המחבל, כבן 20, עורר את חשדם של השוטרים בשער שכם וכאשר התקרבו אליו לבדיקה - שלף לעברם את הסכין. הכוח ירה בו, אולם הוא המשיך לרוץ לעבר לוחמים אחרים ונורה שוב. לפי דיווחים ערביים, הכוח ירה בו 15 פעמים

עריכה: מתן חדד

פלסטיני בן 20 שניסה לבצע היום (רביעי) פיגוע דקירה בשער שכם שבירושלים נורה וחוסל בידי שוטרי מג"ב שהיו במקום. לא היו נפגעים באירוע. לפי סוכנויות הידיעות הפלסטיניות ורשת "אל-ג'זירה", הנער נורה 15 פעמים. בתחילה, עורר הנער את חשדם של השוטרים משום שלבש בגדי צבא. כאשר ניגשו אליו על מנת לבדוק אותו, שלף לעבר סכין. השוטרים פתחו באש, ולאחר מרדף קצר – המחבל חוסל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

תת-ניצב אבשלום פלד שהיה במקום האירוע, סיפר כי "אפשר לומר שאנו בשיא של ערנות". "צוות מג"ב איתר חשוד, קרא לו לבדיקה", סיפר. "החשוד שלף סכין והכוח ביצע לעברו ירי. החשוד החל לרוץ לכיוון כוח נוסף, שביצע ירי מדויק ונטרל את המחבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המדים שלבש המחבל בזירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום ועדת החוץ והביטחון של הכנסת אישרה גיוס 1,400 לוחמי מילואים משמר גבול. נציג מג"ב בדיון, ניצב משנה אמיר כהן, עדכן כי עד כה גויסו כ-850 לוחמים ובמידת הצורך קיימת אפשרות לגייס את שאר הלוחמים. עוד הדגיש כהן כי בשלב זה אין כל שינוי בהוראות הפתיחה באש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכין בזירת הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully