וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו המתיחה האכזרית ביותר בעולם? אב זייף את מות בנו מול חברתו

16.10.2015 / 8:53

הקומיקאי וכוכב היוטיוב רומן אטווד החליט למתוח את זוגתו בצורה אכזרית במיוחד, וזייף את מות בנם המשותף. למרבה הפלא, זאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה כזה דבר

Roman Atwood

הקומיקאי רומן אטווד וזוגתו בריטני מנהלים חיים משותפים כבר מספר שנים,אבל כשצופים בכל המתיחות שרומן ארגן לבריטני, מבינים שהיציבות במערכת היחסים שלהם לא מובנת מאליה וכל אישה אחרת הייתה מבקשת להתגרש כבר מזמן. אטווד נוהג למתוח את זוגתו על בסיס קבוע ולרוב מדובר במתיחות מזעזעות במיוחד.

לפני שנתיים הוא החליט לציין את יום הנישואים שלהם במתיחה מלאת טקט וסיפר לאשתו שבגד בה. להפתעתו היא סיפרה שעשתה את אותו הדבר בדיוק, אבל אז התברר שהיא ראתה אותו מתקין את המצלמה הנסתרת והחליטה להגיב במתיחה משלה. המתיחה הזו זכתה למספר יא של 70 מיליון צפיות.

שנה לאחר מכן החליט רומן להעלות את הרף, והעלה לעמוד היוטיוב שלו מתיחה בשם "הרגתי את הילד שלי!". אטווד הלביש את הילד המשותף שלו ושל בריטני בתחפושת של ספיידרמן, ובמקביל הכין בובה בגודל של ילד לבושה גם היא בתחפושת ספיידרמן. כשבריטני הגיעה הביתה, היא ראתה את נורמן משחק עם הילד בקומה העליונה, אבל אז נורמן משליך בטעות את הילד - כלומר, את הבובה - מעבר למעקה.

המתיחה זכתה ל-34 מיליון צפיות ואטווד החליט להישאר באותו קו ו"להרוג" את בנם המשותף פעם נוספת. במתיחה האחרונה רומן לקח את בנו לרכב על טקרטורון שהופעל בשלט רחוק ללא ידיעתה של האם. כשדעתה הוסחה הוא החליף את בנם בבובה וירד מכלי הרכב, שהחל לדהור קדימה ללא שליטה. האם המבועתת רדפה אחרי הרכב, אך כשהוא עף באוויר ופיצוץ אדיר החריד את האיזור, לא היה לה מה לעשות מלבד לזעוק ולבכות.

אחרי מספר שניות הבינה בריטני שבן זוגה האהוב עשה זאת פעם נוספת. "זהו, נמאס לי. זה לא מצחיק. לא צוחקים על זה" צעקה, ובעטה בבעלה ה(לא כל כך) אהוב. כששאל אותה אם היא עדיין אוהבת אותו, קיבל אצבע משולשת כתשובה. לא יותר פשוט להגיש בקשה לגט?

הנה הגרסה הערוכה של המתיחה, שזכתה כבר ל-11 מיליון צפיות בארבע ימים.

עוד באותו נושא

"תיכף תפגשי את אמא": המתיחה האכזרית של המתמודדת בשעשועון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully