וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטות: חיל האוויר תקף שני יעדי חמאס ברצועת עזה

11.10.2015 / 8:05

צה"ל תקף שני מוקדים של הארגון בסמוך לעיר עזה, בתגובה לארבע הרקטות שנורו אמש לעבר ישראל, ואחת מהן יורטה בשמי מועצת חוף אשקלון. "חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות". דיווחים פלסטיניים: אם בהריון ובתה נהרגו בהפצצה

כיפת ברזל אשקלון

חיל האוויר הישראלי תקף הלילה (ראשון) שתי מטרות של חמאס בשטח רצועת עזה, בתגובה לירי ארבע הרקטות אמש. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בחומרה כנגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי הדרום". עוד נמסר כי הצבא רואה בחמאס את האחראי הבלעדי לירי. "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר.

מדיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים עולה כי מדובר במטרות של עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, שנמצאות בסמוך לעיר עזה. עוד עולה מהדיווחים כי אם בהריון ובתה בת השלוש נהרגו בהפצצה כתוצאה מקריסת בניין, ושני פלסטינים נוספים - גבר וילד בן חמש - נפצעו.

לקריאה נוספת:
פיגוע ליד מעלה אדומים: מחבלת פוצצה מכונית תופת; שוטר נפצע קל
תיעוד קשה: תושב קריית ארבע מניח בשר חזיר על גופת מחבל
הפגנות ברחבי הארץ: בקבוקי תבערה בנצרת, בחיפה קראו יהודים "דמנו אינו הפקר"

בית קרס בעזה כתוצאה מתקיפת צה"ל ברצועת עזה, אוקטובר 2015. רויטרס
שאריות הבית שנהרס בתקיפה בעזה/רויטרס

אחת הרקטות יורטה בשמי המועצה האזורית חוף אשקלון, ולפני כן נשמעה התרעת "צבע אדום" בשטחי המועצות האזוריות חוף אשקלון ושער הנגב. לא נגרם נזק ולא דווח על נפגעים. שלוש הרקטות הנוספות נחתו בשטח הפלסטיני. על אף הודעת הצבא, שלפיה חמאס הוא האחראי הבלעדי, שום ארגון לא קיבל עד כה אחריות על הירי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
צעירה ופעוטה נהרגו ברצועת עזה בעקבות תקיפה של צה"ל, אוקטובר 2015. רויטרס
רופא נושא את הפעוטה שנהרגה בתקיפת צה"ל ברצועה/רויטרס

ביום שישי התפוצצה רקטה שנורתה מרצועת עזה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נזק ועל נפגעים. ארגון סלפי המזוהה עם דאעש ("המדינה האיסלאמית"), ששמו "קבוצת צאצאי בני לווייתו של מוחמד", קיבל אחריות על הירי.

לפני כשבועיים שוגרו שתי רקטות לעבר שטח ישראל. הראשונה התפוצצה בשטח הרצועה, לאחר שנשמעה אזעקת "צבע אדום" בעלומים ובנחל עוז שבמועצה האזורית שער הנגב. השנייה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה, זאת מבלי שנשמעה אזעקה.

כ-40 פלסטינים חדרו אתמול לשטח ישראל, לאחר שפגעו בגדר בגבול רצועת עזה במהלך הפרות סדר בהשתתפות עשרות בני אדם. חמישה מהפלסטינים נעצרו ושאר חוצי הגבול הוחזרו לשטח הרצועה. ממשרד הבריאות הפלסטיני בעזה נמסר כי שני נערים, בני 13 ו-15, נהרגו מאש צה"ל במהלך העימותים באזור הגבול. 23 פלסטינים נפצעו, בהם 16 שנפגעו משאיפת גז מדמיע. בעימותים דומים שפרצו אתמול, נהרגו שבעה פלסטינים וכ-145 נוספים נפצעו מאש צה"ל.

(עדכון ראשון: 02:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully