וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בעפולה: חייל נפצע בינוני, תושבים ניסו לתקוף את המחבל

9.10.2015 / 0:13

פלסטיני התנפל על חייל בן 20 ברחוב ארלוזרוב בעפולה, ודקר אותו כמה פעמים. עוברי אורח הצליחו להשתלט על המחבל. במהלך המעצר ניסו תושבים לפגוע בחשוד והמשטרה נאצלה להשתמש בגז מדמיע נגדם. "שמעתי צעקות 'דוקרים אותי": צפו בתיעוד מרגע הדקירה

תמונות גולשים

חייל בן 20 נפצע אמש (חמישי) באורח בינוני בפיגוע דקירה ברחוב ארלוזורוב שבעפולה. כוחות של מד"א, שהוקפצו לזירת האירוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. החייל פונה בהכרה עם כמה דקירות לבית החולים העמק בעיר - שם הוא מטופל בחדר הטראומה.

בתיעוד מרגעי הפיגוע נראה החשוד מסתער על החייל מאחור עם הסכין ומצליח להפילו ארצה. עם זאת, החייל מצליח להיאבק בו בזמן שעוברים ושבים שהבחינו במתרחש נחלצים לעזרתו ומשתלטים על המפגע. כוחות הביטחון שהוזעקו למקום עצרו את המחבל. "המחבל נכנס לחנות כלי בית, לקח מתוכה סכין, יצא - ודקר חייל", סיפר אחד מעדי הראייה.

גדעון יחיא, בן 60 תושב העיר סיפר: "הייתי במדרגות לחנות מקס-סטוק כשפתאום שמעתי צעקות 'דוקרים אותי'. הסתובבתי וראיתי את המחבל מעל החייל. רצתי ובעטתי בו. הסכין נפלה לו מהיד. בא עוד בנאדם והשתלטנו עליו. אז באו המון אנשים, וגם משטרה ומד"א".

גל טרור - עוד כותרות בוואלה! NEWS
נתניהו: "גל הטרור - תוצאה של הסתה פרועה מטעם התנועה האיסלאמית"
הגדר הפרוצה: הקלות המטרידה שבה חודרים המחבלים לישראל
תיעוד ניסיון לינץ': פלסטינים רגמו באבנים רכב של קצין ליד חברון

השוטרים נאלצו להדוף תושבים זועמים שביקשו לתקוף את המחבל ואף עשו שימוש בגז מדמיע כדי להרחיקם. כתוצאה מכך נפגעו שלושה שוטרים באורח קל והם נזקקו לטיפול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הדקירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, נעשה ניסיון לפגוע במזנון סמוך ששייך לערבי. גם במקרה זה המשטרה בלמה את המתפרעים. עוד דווח כי כמה כלי רכב של ערבים נרגמו באבנים בעיר, ככל הנראה בידי יהודים.

"עמדתי קרוב לאזור התקרית. ראיתי את המחבל יוצא מחנות סמוכה ודוקר. אנשים שהיו שם השתלטו עליו. יחד עם עוד אנשים עליתי על המחבל וחבטנו בו. אני חושב שדינו של מחבל שבא לרצוח – הוא למות", אמר אחד המתפרעים.

משירות הביטחון הכללי (שב"כ) נמסר כי החשוד בדקירה הוא טארק עבד אלפתאח יחיא, בן 20, רווק תושב ג'נין, ללא עבר ביטחוני.

בתום הערכת מצב הנחה מפקד מחוז צפון ניצב זהר דביר להיערך לעיבוי כוחות משטרה לפעילות ביטחון שוטף בכלל המחוז בדגש על עפולה. חקירת הפיגוע הוטלה על חוקרי היחידה המרכזית של מחוז צפון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פיגוע דקירה בעפולה, 8 באוקטובר 2015. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
טיפול בשוטר שנפגע במהלך ההשתלטות על המחבל/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

הפיגוע בעפולה היה פיגוע הדקירה הרביעי אתמול ברחבי הארץ. זה התחיל בצהריים בירושלים כשתלמיד ישיבה בן 25 נפגע באורח קשה מדקירה בתחנת הרכבת הקלה בדרך בר לב בבירה בסמוך למטה הארצי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבעיר עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. לוחמי יס"מ השתלטו על המחבל.

סמוך לשעה 15:00 נפצעו חמישה בני אדם באורח קל בפיגוע דקירה בתל אביב. האירוע החל כשמחבל פלסטיני תקף חיילת באמצעות מברג בראשה בסמוך לבסיס הקריה, מול קניון עזריאלי, וניסה לחטוף ממנה את נשקה האישי. בהמשך תקף אנשים נוספים תוך שהוא רץ לכיוון צפון. בתום מרדף על ידי כוחות הביטחון ואזרחים, הוא נורה ונהרג בידי קצין צה"ל באזור גשר מוזס, ליד בית ידיעות אחרונות. זמן קצר לאחר מכן נפצע קשה צעיר בן 25 בפיגוע דקירה שאירע בשער המערבי של קריית ארבע. המחבל נמלט ולא נתפס.

(עדכון ראשון: 19:13)

מעצר המחבל בעפולה, 8 באוקטובר 2015. שיר יוסף, מערכת וואלה! NEWS
המחבל שנתפס בעפולה/מערכת וואלה! NEWS, שיר יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully