וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שחיסל את המחבל בתל אביב: "נטרלתי אותו מטווח קרוב"

8.10.2015 / 17:57

סג"מ דניאל ממערך הנ"מ בחיל האוויר שחזר את הרגע שבו מנע פיגוע קשה יותר ליד בסיס הקריה בתל אביב. "עשיתי מה שמצופה מכל לוחם בחיל האוויר ובצה"ל בכלל". בפיגוע נפצעו חמישה באורח קל

צילום מסך

"ראיתי מחבל דוקר חיילת, הבנתי שמדובר בפיגוע דקירה בגלל האירועים האחרונים שיש במדינה, יצאתי מהרכב, רצתי אליו ונטרלתי אותו מטווח קרוב", כך מספר היום (חמישי) דניאל, סגן-משנה במערך הנ"מ של חיל האוויר, שחיסל את המחבל שביצע אחר הצהריים את הפיגוע בתל אביב. הוא הסביר: "חושב שהייתי בזמן הנכון, במקום הנכון ועשיתי מה שמצופה מכל לוחם בחיל האוויר ובצה"ל בכלל".

סמוך לשעה 15:00 תקף מחבל פלסטיני חיילת ליד בסיס הקריה, ממול לקניון עזריאלי. הוא ניסה לחטוף ממנה את נשקה האישי, ובהמשך תקף אזרחים נוספים, בהם אישה כבת 60, אישה כבת 40 וגבר. בתום מרדף הוא חוסל בידי הקצין דניאל באזור גשר מוזס. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה שהמחבל הוא כנראה עובד בניין באחד האתרים באזור עזריאלי, אשר החליט באופן ספונטני ובמהלך יום העבודה שלו לצאת למסע הדקירות.

לקריאה נוספת:
גל טרור: 5 נדקרו בתל אביב, פצוע קשה בקריית ארבע - המחבל ברח
לוחם היס"מ שעצר את המחבל בי-ם: "רצתי אחריו והפלתי אותו"
שוחררו כל שמונת העצורים מהמהומות ביפו

פיגוע בתל אביב, 8 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
הקצין שנטרל את המחבל, הסג"מ מימין/ראובן קסטרו

שושי דהן, אמה של החיילת סהר שנפצעה בפיגוע, סיפרה כי חזתה מעבר לכביש באירוע הקשה. "עמדתי בתחנה ליד קניון עזריאלי והבת שלי חזרה מהבסיס לכיווני", אמרה בבית החולים. "היא חצתה את הכביש, ואז ראיתי את המחבל רץ אליה ודוקר אותה בראש. אני, מהטראומה, צורחת ובוכה", סיפרה על רגעי האימה. "הבנתי שזה מחבל, היא נשכבה על הנשק, בא שוטר, הרימו אותה, לקחו את הנשק ורצו אחריו. אחרי כמה דקות שמעתי יריות ורצתי אחרי הבת. הבנתי שהוא דקר אותה בראש ואחר כך ראיתי את הדם יוצא לה מהראש".

דהן, מוכת הלם, העידה: "אני גמורה, עד עכשיו אני רועדת. אני מפחדת מאוד". כשנשאלה האם על אומץ לבה של בתה: "היא מטבעה, ילדה מאוד אמיצה, חזקה. היא עדיין בטראומה, כל רגע היא רואה את התמונה הזאת מול העיניים, אז היא בוכה הרבה. היא מבינה, מעכלת, ראתה מה שקרה. היא ראתה אותו וניסתה להילחם. היא הבינה שהנשק עליה ושהוא יכול לקחת עליה, אז כשהוא נתן לה את המכה היא נשכבה על הרצפה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיגוע בתל אביב, 8 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
המחבל שחוסל/ראובן קסטרו
זירת הפיגוע בתל אביב, 8 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע בתל אביב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully