וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | מרהיב: הזוהר הצפוני הגיע לביקור בארצות הברית

טל היינריך

8.10.2015 / 16:00

חדשות החוץ בדקה. טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

רמטכ"ל צבא סוריה, עלי עבדאללה איוב, אמר כי הצבא פתח ב"מתקפה משמעותית" במטרה לכבוש מחדש אזורים שבשליטת המורדים. גורמים בסוריה הוסיפו כי התקדמות צבא אסד התאפשרה בזכות תקיפות אוויריות של רוסיה.

המועמדת המובילה במרוץ הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, אמרה בריאיון כי היא מתנגדת להסכם הסחר ההיסטורי שחתם הנשיא המכהן ברק אובמה עם 11 מדינות באוקיינוס השקט. גורמים רבים במפלגה הדמוקרטית ובאיגודי העובדים מתנגדים להסכם, מחשש שיפגע במשרות של פועלי ייצור אמריקנים.

בית המשפט הפדרלי בברזיל קבע כי הנשיאה דילמה רוסף הפרה את חוקי המימון במדינה. ההכרעה סוללת את הדרך למתנגדיה של רוסף להדחתה מהקונגרס ומתפקידה. הנשיאה צפויה לערער על ההחלטה.

תושבי מינסוטה זכו לצפות הלילה במופע מרהיב של אורות צפוניים. התופעה, שלרוב מתרחשת מעל צפון קנדה ואלסקה, נגרמת בשל חלקיקים בעלי מטען חשמלי מהשמש, שמתנגשים באטמוספירה של כדור הארץ.

ומעט ממזג האוויר בעולם: נשיא אינדונזיה ג'וקו וידודו פנה לממשלות סין, סינגפור, רוסיה ויפן בבקשה לסיוע בכיבוי שריפות יער ענקיות שמשתוללות באיי סומטרה ובורנאו בשבועות האחרונים. העשן הכבד השבית אזורים שלמים ואזרחים רבים פונו מבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully