וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בנשיא צ'צ'ניה תופס תנין בידיים חשופות

8.10.2015 / 15:20

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פלסטיני דקר היום תלמיד ישיבה כבן 25 בתחנה של הרכבת הקלה בדרך בר לב בירושלים, ופצע באותו באורח קשה. לאחר מכן ניסה לדקור מאבטח ולחטוף את נשקו - ונוטרל על ידי לוחמי יס"מ. המחבל, בן 19 הנושא תעודת זהות כחולה, נמצא בהכרה.

לאחר שראש הממשלה נתניהו הורה לשרים ולחברי הכנסת היהודים והערבים לא לעלות להר הבית - חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה ניסה לעלות לאל-אקצא ונכשל, לאחר שנבלם בידי כוחות הביטחון. בהודעה לתקשורת מסר כי הוא "מצפצף על נתניהו ועל ההחלטות שלו".

בפעם השנייה תוך יומיים, כוחות רוסיים שיגרו טילים לעבר מטרות בסוריה מספינות קרב. הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי בחסות תקיפות אוויריות של מוסקבה, הצבא הסורי פתח במתקפה גדולה נגד המורדים.

נשיא צ'צ'ניה רמזאן קדירוב פרסם סרטון שמראה שהוא בחור קשוח מאוד. כל כך קשוח, עד שהוא מסוגל לתפוס תנין בידיו החשופות, ולהרים את כל כובד משקלו. לקדירוב יש יותר מ-1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם. יתכן שזו מעין תשובה לתמונה שפוטין העלה לא מזמן כשהוא רכוב על גב סוס בחזה חשוף.

תחזית מזג האוויר היום ומחר מעונן חלקית עם גשם מקומי. מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully