וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פתר קובייה הונגרית ברכיבת אופניים - ועצבן את השוטרים

9.10.2015 / 8:06

תייר איטלקי ניצל את הנופש בלונדון כדי להגשים חלום ולפתור קובייה הונגרית בזמן שהוא רוכב על אופניים בהייד פארק. החדשות הטובות הן שהוא הצליח לעשות זאת בפחות מדקה - והרעות הן שהמשטרה פתחה נגדו בחקירה

צילום מסך

תייר איטלקי צילם את עצמו רוכב על אופניים בהייד פארק, לונדון - כשיד אחת מונחת על הכידון ובשניה הוא פותר קובייה הונגרית. את הנסיעה המסוכנת הזאת הוא סיים ללא נפילות ועם קובייה הונגרית פתורה בפחות מדקה. מרשים.

סיימון סאטארסיירו שטס מביתו בפירנצה שבאיטליה לנופש של 4 ימים בלונדון, שכר אופניים מ"בוריס בייק" ויצא לרכיבה בהייד פארק. אז החליט סיימון לבדוק האם הוא יצליח להפגין את המיומנות שלו בפתירת קובייה הונגרית גם בזמן שהוא רוכב על אופניים - ולמרבה הפתעתו, הוא הצליח לעשות זאת בפחות מדקה אחת.

קוביה הונגרית על אופניים. Simone Satarsiero, צילום מסך
נראה מסוכן. תייר פתר קובייה הונגרית בפחות מדקה/צילום מסך, Simone Satarsiero

בסרטון, שצולם במצלמת GoPro ופורסם בעמוד היוטיוב של סיימון, נראה הבחור האמיץ רוכב על אופניים כשביד אחת הוא מנסה לנווט את האופניים על המסלול ובשניה לפתור קובייה הונגרית. "בהתחלה היה לי קשה לעשות את זה", סיפר סיימון לעיתון Evening Standard, "כשהבנתי שאני לא יכול לרכב על האופניים בזמן ששתי הידיים שלי עסוקות בקובייה, ניסיתי לעשות את זה ביד אחת".

סיימון, גאה בהצלחתו, ייאלץ להתמודד כעת עם חקירה משטרתית שנפתחה סביב הסרטון לאחר שמנהלי הפארק, ה"רויאל פארקס", לא התלהבו לגלות שסיימון סיכן את עצמו ואת שאר הרוכבים בפארק כשביצע את הפעלול המדובר, "אנו מברכים רוכבי אופניים הרוכבים בפארק בזהירות ובאחריות, אבל התנהגותו הייתה פזיזה", מסר דובר ה"רויאל פארקס" ל-Evening Standard, "זה לא רק מסכן את בטיחותו של רוכב האופניים, אלא גם את בטיחותם של רוכבים אחרים והחיות בטבע. זה בניגוד לחוק לרכב על אופניים באופן שעלול לסכן מישהו אחר". סיימון מודה שגם הוא חשש לפגוע ברוכבים אחרים, "אנשים הסתכלו עליי מוזר, חששתי שאפגע במישהו אבל לא פגעתי באף אחד". דובר המשטרה אישר שהנושא נמצא כעת בבדיקה.

עוד באותו נושא

צפו: הצליח להתחמק מדו"ח על מהירות בעזרת קסמים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully