וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת יופי צרפתיה הודחה בגלל צילום בעירום בפייסבוק

14.10.2015 / 9:33

יוג'ני ז'ורנה, סטודנטית בת 23 שנבחרה לשאת בתואר המכובד "מיס ברטאן" הודחה מתפקידה ונאלצה להיפרד מהכתר לאחר שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה תמונה חושפנית

RMN-FM

השנה היא 2015. מדענים מצאו מים על מאדים, מיטב המוחות בגוגל שוקדים על מכונית שתנוע בדרכים ללא נהג אבל תחלואה חברתית אחת שרדה עד היום: תחרות מלכת היופי. המנהג העתיק והשוביניסטי ממשיך להתקיים בכל העולם, אולם מתברר שלא הכל ורוד ונוצץ בתעשייה המשגשגת.

יוג'ני ז'ורנה, סטודנית למשפטים, זכתה בסוף השבוע שעבר בתואר הנחשק מיס ברטאן (חצי אי בצפון צרפת), אולם שמחתה לא נמשכה זמן רב מדי: התואר נלקח ממנה אחרי מספר ימים כיוון שמארגני התחרות מצאו בעמוד הפייסבוק שלה תמונה בה היא מצולמת ללא חולצה.

מלכת יופי צרפתייה הצטלמה בעירום. דיילי מייל, צילום מסך
תמונה מוגזמת או תגובה פרובוקטיבית?/צילום מסך, דיילי מייל

בתמונה המדוברת נראית ז'ורנה בת ה-23 כשהיא יושבת על הרצפה כשמכנסי ג'ינס לגופה והיא מישירה מבט למצלמה. למרות שלא רואים בתמונה חזה חשוף, האחראים על התחרות החליטו שלא מדובר בתמונה שיאה למלכה להעלות לרשת חברתית וטענו כי היא נוגדת את כללי האתיקה של התחרות.

עמוד הטוויטר של המלכה עם הקדנציה הקצרה בתבל החל להתמלא בתגובות תומכות של גולשים מכל העולם. "לשלול ממנה את התואר בגלל התמונה הזאת? ברצינות? אתם לא מתביישים?". הגולשת מאדי סנואו כתבה למארגני התחרות, "מצעד בגדי הים שאתם עורכים על הבמה סקסיים וגסים יותר מהתמונה הזאת. אני מחרימה אתכם!".

עוד באותו נושא

הדוגמנית עם הרגליים האינסופיות שכבשה את הרשת

לכתבה המלאה
מלכת יופי צרפתייה הצטלמה בעירום. דיילי מייל, צילום מסך
מקווים שהיא לא התרגלה לתחושה של כתר על הראש/צילום מסך, דיילי מייל

עם זאת, הביקורת הציבורית הקשה שהופנתה כלפי מארגני התחרות לא מזיזה להם יותר מדי. מפיקת האירוע סילבי דפנדד הסבירה מה עמד מאחורי ההחלטה להדיח את המלכה הטריה. "הבעיה היא לא התמונה והאם היא אמנותית או בוטה. מדובר בעירום, ואנחנו מענישים אותה רק בגלל זה. זה עצוב בעיקר כי היא מאוד יפה והייתה אחת הפייבוריטיות שלי". כנראה שלא מספיק פייבוריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully