וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יותר מ-100 שוטרים הוזעקו לעצור ריב בין שתי בנות על בחור

10.10.2015 / 7:28

ערב בלהות בלונדון: קטטה המונית בין נערות ממכללות יריבות גדלה למימדים עצומים - כשיותר מ-100 שוטרים הוזעקו למקום כדי להפריד וסגרו רחוב שלם. קטעי האלימות שהופצו ברשת קשים לצפייה

יוטיוב

ריב בין 2 תלמידות ממכללות יריבות התפתח לקטטה המונית שהזעיקה יותר מ-100 שוטרים שניסו להפריד ביניהן. הקטטה ההמונית התרחשה מחוץ לרכבת התחתית של "מרכז וולת'מסטו" שבמזרח לונדון ביום שלישי האחרון, קצת אחרי השעה 17:00. כוחות משטרה פעלו במקום בזמן שעוברי אורח רבים תיעדו את הנעשה והעלו לרשת תמונות וסרטונים המציגים קטעי אלימות קשים לצפייה.

קטטה המונית בלונדון. צילום מסך
קטטה המונית ברחובות לונדון/צילום מסך

בסרטונים נראות הבנות בועטות ומעיפות אגרופים אחת לשניה, חובטות במחבטי בייסבול ומוטות - ותולשות אחת לשניה את תוספות השיער. המשטרה סגרה את הרחוב לכל אורכו בניסיון להשתלט על כ-200 הבנות שיצאו מכלל שליטה. ברשתות החברתיות טוענים שהמתיחות באזור נמשכה גם יום לאחר המקרה, ושהקטטה ההמונית ככל הנראה תוכננה מראש - כשמחוץ למכללות בהן למדו הבנות פוזרו פליירים הקוראים להן להתכונן לקראת הקרב הגדול.

עוד באותו נושא

צפו: אתם לא תאמינו איך הקרב האלים הזה הסתיים

לכתבה המלאה
המשטרה חוסמת רחוב בלונדון. טוויטר, צילום מסך
המשטרה חסמה את הרחוב/צילום מסך, טוויטר

זמן קצר לאחר האירועים הקשים, האשטאג WalthamstowRiots# החל לצבור תאוצה בטוויטר כשרבים הזהירו את הציבור לא להגיע למקום. אולם, המשטרה בצעד מרגיע הודיעה שהרוחות נרגעו כשהשוטרים הגיעו למקום ושמלבד לפנות כמה בנות שסירבו להתפנות, לא היה הרבה מה לעשות שם, "בשל מספר גדול של שיחות ודיווחים שקיבלנו, שלחנו למקום כמות גדולה של שוטרים", מסר דובר המשטרה, "כמות השוטרים והסירנות שהושמעו מכלי הרכב המשטרתיים ככל הנראה הפחידה את הציבור, אך חשוב לציין שלא הייתה שם התפרעות".

על פי החשדות, הקטטה הוצתה בעקבות ויכוח בין 2 בנות ממכללות שונות שנלחמו על לבו של גבר. מנהלי המכללות בודקים כעת האם המאורעות האחרונים קשורים למסגרת הלימודית - ואם כן, מבטיחים לטפל בנושא במלוא הרצינות.

תוספות שיער על הרצפה. טוויטר, צילום מסך
תוספות השיער שנתלשו במהלך הקטטה/צילום מסך, טוויטר
תלמידה מכה אחרת במוט. טוויטר, צילום מסך
תלמידה מכה אחרת במוט/צילום מסך, טוויטר

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully