וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ביפו יודעים: היהודי תמיד אשם

7.10.2015 / 12:00

לזורקי אבנים שמגיעים כדי לרצוח נהגים יש זכויות יותר מאשר לקורבנותיהם. כך גם למשליכי בקבוקי התבערה שרוצים לשרוף יהודים בחיים. וליהודים אסור להגיב כי אז יועמדו לדין. מזכיר את הימים כשלא הייתה לנו מדינה, כשהשלטונות עמדו מנגד והיהודי תמיד היה אשם

מתיחות ביפו - שישה שוטרים נפצעו בהפגנת הזדהות עם אירועי אל-אקצא ביפו. אבי כהן
המהומות אתמול ביפו/אבי כהן

לילה . פרבר בגוש דן. דניאל הקטן שלי ישן במיטתו. עדיין לא בן 7 חודשים וטרם מודע לסערה שבה ארצו נמצאת בה. כמה ק"מ ספורים ממיטתו, ביפו, מנסים אנשים לרצוח את בני דתו. קוראים לזה לזרוק אבנים. בפועל זה לנסות לרוצץ את גולגולתם של נוסעי האוטובוס ברחוב יפת. רציתי כל כך להשאיר אותו כאן ולנסוע לשם. כדי להגן עליו. כדי להראות לאספסוף שמאיים לפגוע בו, בדם ובאש, שיהודים לא מתחבאים יותר בבתיהם. פעם לימדו אותי שתורת הלחימה של היהודי החדש היא להכות באויב בשטח שלו. שלא יזלוג אליך. מי שצועק בדם ואש הוא אויב. אבל "הצל" דיווח לי שיש יותר שוטרים ממפגינים ואין שום טעם. אם הוא אומר לא להפגנה ... אז כנראה שאין באמת מה להגיע.

אני מסתכל עליו ישן. רגוע כל כך. אני יודע שהוא נולד לתוך מדינה יהודית חזקה וגדולה עם צבא, חיל אוויר ואולי גם כמה פצצות מחריבות עולם. אבל הערב כמה ק"מ מכאן, ביפו, יש הורים יהודים שחוששים. הם לא יודעים אם אחד מהמשולהבים שלמטה ברחוב לא ינסה לזרוק בקבוק תבערה לתוך הבית ולהבעיר אותו על יושביו. אולי ינסה לפרוץ ולרצוח אותם. הרעש נורא והמשטרה, כך נראה, נחושה לאפשר להם לבטא עצמם.

ביננו, אם הייתי שוטר הייתי חושב 100 פעם לפני שהייתי יורה. ועדת אור דאגה לכך. ראו כמה פעמים שוטרים מפחדים לירות במי שמסכן אותם וקוראים לעזרה של כוחות גדולים. שוטרים מפחדים לירות במי שמסכן אותם?! איך הם בדיוק יגנו עלי?

שוטרים מחוץ לדוחא. ברני ארדוב
אם הייתי שוטר הייתי חושב 100 פעם לפני שהייתי יורה/ברני ארדוב

כ-75 שנה מאז אותם ימים בהם המון מוסת פגע ביהודים ללא רחם. ההמונים שלא עסקו בשחיטה או באונס עמדו בצד וצחקו. יפו איננה שונה הערב. נכון, יש לנו משטרה וצבא וכל הסיפור הזה שאנחנו מספרים לעצמנו אבל בפועל ידיהם קשורות. לזורקי אבנים שמגיעים כדי לרצוח נהגים ולברוח יש זכויות אדם יותר מאשר לקורבנותיהם. כך גם למשליכי בקבוקי התבערה שרוצים לשרוף יהודים בעודם בחיים. אסור לירות בהם אם הם כבר השליכו. זה שהם יחזרו להשליך פעם אחרת וינסו לרצוח בשנית זה כבר לא קשור לעניין. יש להם זכויות אדם. צריך לשמור עליהן.

כך גם למסיתים. להם יש חופש ביטוי במסגדים, בהפגנות, בדפי הפייסבוק. ואילו ליהודים? אסור להשמיץ כי אז יועמדו לדין בגין לשון הרע וגזענות, אסור להכות בחזרה כי אז יועמדו לדין בגין תקיפה ופשע שנאה... זה לא מזכיר לכם את הימים ההם , כשלא הייתה לנו מדינה, כשהשלטונות עמדו מנגד והיהודי תמיד היה אשם?! טוהר הנשק הוא המולך החדש. זכויות המיעוטים הן האל הנורא ממנו כולנו צריכים לחשוש. משפטנים יפי נפש יעמידו לדין ללא רחם כל שוטר שיקלע לתוך מבול האלימות ולא יפחד להשיב אש. להשיב את כבודה האבוד של מדינת היהודים שנרמסת תחת חופש הביטוי,תחת הזכות ( של הערבי) לשנוא.


הלילה יפו רותחת. גם הדם שלי. כי אני יודע שאם הייתי נוסע עם דניאל הקטן באוטובוס הם היו מנסים לרצוח אותו באבנים. בדיוק כמו שניסו אז לפני 70 שנה להרוג ילדים דומים לו.



לא נורא מחר נשכח הכל על חומוס טוב ביפו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully